خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

فرهنگ ایثار و شهادت علت ناکامی دشمنان در مقابل ایران اسلامی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت علت ناکامی دشمنان پس از گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۰۶۸۷۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با جمعی از جانبازان سرافراز کرمانشاه اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه و جهان است.

وی افزود: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این مدت دشمنان به سرکردگی آمریکای جنایتکار به هر تلاشی دست زده و به هر حربه‌ای متوسل شدند تا بتوانند استقامت ملت ایران را در هم شکسته و بازهم بر این کشور حکمرانی کنند اما هر بار ناکام‌تر از گذشته میدان را ترک کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یکی از مهمترین دلایل شکست دشمنان را جاری بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و آزاده ایران برای حفظ تمامیت ارضی و استقلال سرزمینی خود شهدای بسیاری را تقدیم کردند تا این کشور و انقلاب به دست نااهلان نیفتد.

جاویدان تصریح کرد: در همان نخستین سال‌های پیروزی انقلاب، دشمنان با تجهیز رژیم بعثی عراق جنگ نابرابری را با ایران آغاز کردند اما نتیجه هشت سال دفاع مقدس دقیقاً خلاف آنچه که آنها انتظارش را داشتند رقم خورد و کشورمان به برکت جانفشانی شهدای والامقام و جانبازان سرافراز شکستی تاریخی به رژیم بعثی و اربابانش که در رأس آنها آمریکا قرار داشت، تحمیل کردند.

وی گفت: شهدای گرانقدر جان پاک خود و جانبازان عزیز هم سلامتی خود را در راه اسلام و انقلاب با خداوند متعال معامله کردند تا سعادت دنیا و آخرت را کسب و به قهرمانان همیشگی این سرزمین تبدیل شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بر حل مشکلات جانبازان سرافراز و خانواده‌های صبور آنها تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی استان کرمانشاه در هر شرایطی خود را موظف به خدمت به آنها دانسته و از هیچ کمکی برای این عزیزان دریغ نمی‌کند.

گفتنی است فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در این دیدارها با اهدای لوح و هدیه از جانبازان سرافراز و خانواده‌های آنان تجلیل کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار