خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر فارس بااعلام آغاز به کار جشنواره "عصر سلیمانی ها"، آن را جشنواره‌ای با عشق به حاج قاسم دانست و گفت:شهید سلیمانی ثابت کرد که انتهای مقاومت پیروزی است.
کد خبر: ۹۳۰۶۹۷۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،فرمانده سپاه فجر فارس بااعلام آغاز به کار جشنواره "عصر سلیمانی ها"، آن را جشنواره‌ای با عشق به حاج قاسم دانست و گفت:شهید سلیمانی ثابت کرد که انتهای مقاومت پیروزی است.
 سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و همه همراهان و شهدای مدافع حرم استان فارس، از جمله شهید حاج عبدالله اسکندری و حاج عبدالرسول محمودآبادی، اظهار داشت: جشنواره مجازی عصر سلیمانی ها جشنواره ای است که با عشق به حاج قاسم برگزار می شود.
وی با بیان اینکه بر این باوریم که شهادت حاج قاسم با گذشت زمان فراموش نمی شود، تأکید کرد: از نظر ما، شهادت این مجاهد شهید، یک واقعه است؛ همانطور که واقعه غدیر و عاشورا اتفاق افتاد و فرهنگ سازی کرد. مثل فرهنگ عاشورا و فرهنگ ولایت در غدیر؛ و مکتب حاج قاسم هم مکتبی بوده، هست، و خواهد بود؛ و از آن مکتب، مردان مرد تربیت خواهند شد تا بتوانند این مسیر را محکم‌تر بکنند و کار را به انجام برساند.
به عقیده سردار بوعلی، شهید سلیمانی، به قطع یکی از فرماندهانی بود که در شرایط سخت و گره خوردگی کارها، فردی مطمئن، مصمم و محکم بود.
فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: شهید سلیمانی ثابت کرد که انتهای مقاومت پیروزی است. این شهید عزیز وقتی پایان داعش را سه ماه دیگر اعلام کرد، مطمئن به وعده الهی بود و این وجه تمایز شخصیت شهید سلیمانی با دیگران است.
وی در پایان گفت: بیش از ۹۰۰ برنامه برای سالگرد شهید سلیمانی از طرف سپاه فجر فارس در نظر گرفته شده و اکثر قریب به اتفاق به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها