خبرهای داغ:
ابراهیم سعیدی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر در جمع پایوران ناحیه به تشریح ویژگی های مکتب حاج قاسم پرداخت.
کد خبر: ۹۳۱۰۳۷۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در مراسمی که به منظور گرامیداشت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش برپا شده بود به تشریح شاخص های مکتب سلیمانی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینقلی شیاسی در این مراسم  ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دلها و همچنین چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده و ارتحال عالم ربانی ، حکیم عالیقدر آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفتند و این ایام را از هر نظر ویژه و با اهمیت  توصیف کردند. وی از شخصیت حاج قاسم و آیت الله مصباح یزدی با عنوان مالک اشتر و عمار مقام معظم رهبری یادکرد و فقدان این دو عزیز و همچنین دانشمند هسته ای شهید فخری زاده را ضایعه ای بزرگ برای امت اسلام برشمرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر راه جبران این خسارت بزرگ را ترویج مکتبی برشمرد که با نام مکتب شهید سلیمانی معرفی شده است . وی در تشریح این مکتب گفت : مکتب شهید سلیمانی ، اسلام مجسم و الگو و نمونه کامل پیاده شدن قرآن ، عترت و ولایت به صورت عینی است. مکتب شهید سلیمانی همان مکتب اسلام ، مکتب اهل بیت علیهم السلام و مکتب امامین انقلاب است که باید قبل از هر چیز این مکتب را به طور صحیح شناخت و بر اساس آن عمل کرد.

وی اخلاص ، ولایتمداری ، انقلابی گری ، مردمی بودن ، شجاعت و تدبیر ، استکبار ستیزی ، مدیریت بحران ، فراجناحی بودن ، مرزبندی با دشمنان ، زمان شناسی و عمل گرایی ، رعایت حدودشرعی ، پرهیز از اشرافی گری ، پاسداشت خانواده شهدا و شهادت طلبی را شاخصه های اصلی این مکتب برشمرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار