خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

پروژه آب و فاضلاب فامنین به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه پروژه آب و فاضلاب شهرستان فامنین به زودی به خط انتقال بهره‌برداری می‌رسد، گفت: اوژانس فامنین نیز برای تکمیل نیاز به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد.
کد خبر: ۹۳۱۱۵۱۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
پروژه آب و فاضلاب فامنین به زودی به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حمیدرضا حاجی‌بابایی در جمع مردم فامنین اظهار داشت: در جلسه شورای اداری که با حضور مدیران کل آب وفاضلاب، مسکن وشهرسازی، فرهنگ وارشاد، آموزش فنی وحرفه ای، تربیت بدنی وجوانان، معاون دانشگاه علوم پزشکی، معاون سازمان برنامه وبودجه، ارتباط تلفنی مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی تشکیل شد، ضمن بررسی دقیق پروژه‌های عمرانی شهرستان فامنین، میزان پیشرفت فیزیکی و مسائل و مشکلات و امکانات ومنابع موجود مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: پروژه آب و فاضلاب شهرستان فامنین به زودی به خط انتقال بهره‌برداری می‌رسد، همچنین اوژانس فامنین برای تکمیل نیاز به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد و هدف‌گذاری بهره‌برداری آن خرداد ماه ۱۴۰۰ است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: در بیمارستان امام حسن (ع) فامنین بخش سی تی اسکن در حال احداث است و آمبولانس پیشرفته‌ای برای بیمارستان و مرکز دیالیز فامنین و دو دستگاه پیشرفته و مدرن به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در حال پیگیری است، که در این رابطه بازدیدی نیز از این مرکز صورت گرفت.

وی اظهار داشت: مرکز آموزش‌های فنی وحرفه‌ای نیز با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان افتتاح شد، همچنین در این جلسه ۵.۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان فرمانداری شهرستان پیش‌بینی شد.

حاجی‌بابایی گفت: مجتمع فرهنگی فامنین نیز در این جلسه محور بحث و گفت‌وگو بود و ۵ میلیارد تومان اعتبار تکمیل آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به پروژه‌های جاده‌ای افزود: پروژه راه اصلی از اتوبان اصله شروع به کار کرده است و پیگیری تامین اعتبار آن در دست بررسی است.

نماینده مردم همدان وفامنین گفت: بازدید از پروژه مسکن مهر شهرستان فامنین با حضور مدیران استان و مرکز آموزش‌های فنی وحرفه‌ای و پروژه در حال احداث سالن ورزشی ۱۵۰۰ نفری از برنامه‌های این سفر یک روزه بود.

وی تاکید کرد: علاوه بر جلسه شورای اداری، نشست هم‌اندیشی با تشکل‌های مردم نهاد (سمن‌ها) وهیات‌های ورزشی شهرستان، حضور در جمع شورای ائتلاف اصولگرایان شهرستان، دیدار مردمی در مسجد اعظم فامنین و گفت‌وگوی صمیمی با مردم نیز در برنامه‌هایی بود که در سفر یک روزه به شهرستان فامنین تشکیل شد.

انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار