خبرهای داغ:

نقش ارزنده بسیج در تعدیل کرونا

سرپرست فرمانداری شاهرود گفت: استفاده از ظرفیت مردمی و بسیجی که نقش ارزشمندی در تعدیل بیماری کرونا داشت و تعامل و هماهنگی قابل‌تحسین بسیج، سپاه، دانشگاه علوم پزشکی سبب شد تا امروز در این وضع قرار بگیریم.
کد خبر: ۹۳۱۱۹۷۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
نقش ارزنده بسیج در تعدیل کروناابوطالب جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی و همکاری وزارت بهداشت، وزارت کشور و سپاه افزود: هنر همه عوامل و عناصر و افراد صدیق به‌ویژه جامعه پزشکی و بسیجیان با محوریت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود دارای ارزش و قابل قدردانی است.
ابوطالب جلالی ادامه داد: استفاده از ظرفیت مردمی و بسیجی که نقش ارزشمندی در تعدیل بیماری کرونا داشت و تعامل و هماهنگی قابل‌تحسین بسیج، سپاه، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند هلال احمر سبب شد تا امروز در این وضع قرار بگیریم.
وی گفت: از زمان شکل‌گیری قرارگاه شهرستانی در مجموعه فرمانداری شاهرود با سه کمیته سازمان‌دهی، آموزش و رسانه و مشارکت مردمی، مقابله و پیشگیری و تخصصی سلامت در بحث اغناسازی و آشنا کردن جامعه شکل گرفت و به‌واسطه خدمات و کمک‌های خیران اقدامات جدی انجام شد که کمک‌های مؤمنانه و بسته‌های معیشتی در اختیار افرادی که دچار بیماری شدند با مدیریت و برنامه قرار گرفت که از نقاط قوت این طرح بود.
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود از اصحاب رسانه و خبرنگاران تقدیر کرد و گفت: در فرآیند اجرای این طرح از ابتدا تاکنون با وجود خدمات باید سطح هوشیاری مردم را بالا برد و همچنان از ظرفیت ارزشمند رسانه تا نقطه صفر پایدار استفاده و اقدامات را جدی دنبال کرد.
جلالی با تأکید بر عدم برگزاری تجمعات و گردهمایی‌ها گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا لازم‌الاجراست و تاکنون مجوزی برای برگزاری مراسم داده نشده و صرفاً برپایی نماز به مدت یک ساعت در مساجد موردی ندارد و مجوز دیگری نداریم و با برگزاری تجمعات و گردهمایی برخورد می‌شود و تذکر داده خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار