مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

اجرای مانور سراسری مدیریت بار زمستان با حضور ۹۳ اکیپ عملیاتی در استان همدان

همدان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اجرای مانور سراسری مدیریت بار زمستان همزمان با سراسر کشور با حضور ۹۳ اکیپ عملیاتی در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۲۶۴۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
اجرای مانور سراسری مدیریت بار زمستان با حضور ۹۳ اکیپ عملیاتی در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، شیرزاد جمشیدی در آئین افتتاح مانور سراسری مدیریت بار زمستان که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: کاهش مصرف روشنایی معابر، ساماندهی انشعابات و شناسایی و جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز از اهداف و محور‌های اجرای این مانور است.

وی با اشاره به حضور ۹۳ اکیپ عملیاتی در مانور سراسری مدیریت بار زمستان در استان همدان گفت: در مجموع ۲۱۰ نفر نیروی انسانی، ۱۲۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۵ دستگاه خودروی بالابر برای اجرای این مانور بکارگیری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اقدامات اجرایی یادآور شد: تاکنون ۱۱ هزار و ۸۷۳ حباب لامپ با متوسط توان ۱۸۳ وات تعدیل و به میزان ۲.۱۵ مگاوات کاهش دیماند داشته‌ایم.

وی با اشاره به ظرفیت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در راستای ادامه تعدیل روشنایی گفت: این شرکت ظرفیت تعدیل ۴ هزار دستگاه چراغ معابر با حدود ۰.۶ مگاوات را نیز دارا است که تا پایان هفته آینده، دوم بهمن ماه سال جاری انجام می‌شود.

جمشیدی عنوان کرد: در راستای محور کاهش مصرف روشنایی معابر نیز بازدید و جلب مشارکت و همکاری یک هزار و ۴۴۵ مشترک تجاری به منظور مدیریت مصرف انرژی، تعدیل روشنایی ۸۲۰ دستگاه چراغ معابر با میانگین مصرف ۱۳۸ وات و تعدیل روشنایی پارک‌ها و میادین به تعداد ۴۶۹ دستگاه چراغ با میانگین مصرف ۲۸۰ وات در مجموع با برآورد انرژی ۶۸۸ کیلووات ساعت انجام می‌شود.

وی با اشاره به شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز تصریح کرد: در این زمینه طی این مانور، شناسایی و جمع‌آوری ۳۷۹ مورد انشعاب غیرمجاز در بخش خانگی، ۱۱۲ مورد در بخش تجاری و ۱۶ مورد نیز در بخش صنعتی در مجموع به میزان یک هزار و ۶۳۱ کیلووات در سه بخش پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: در زمینه محور شناسایی و جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتالی غیرمجاز نیز بررسی روند مصرف تمام مشترکین و شناسایی تعداد ۴۹۶ مورد مشترک مشکوک به استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و برنامه‌ریزی به منظور سرکشی، کنترل و بازرسی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این مانور طی دو روز، ۲۵ و ۲۶ دی ماه اجرایی می‌شود که نتیجه آن کاهش مصرف به میزان ۲.۳ مگاوات در سطح استان است.

جمشیدی با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف انرژی در حوزه برق و گاز عنوان کرد: به دلیل افزایش مصرف برق و گاز در بخش خانگی و تجاری و محدودیت سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه‌های کشور، شاهد خاموشی‌های پراکنده در برخی از مناطق استان بودیم.

وی با بیان اینکه تنها با ۱۰ درصد کاهش مصرف گاز و برق، امکان استمرار تأمین مطمئن گاز و برق در کشور فراهم خواهد شد، ابراز داشت: از مشترکین همیشه همراه استان همدان درخواست می‌کنیم با کاهش حداقل ۱ تا ۲ درجه از دمای منازل و محل کار و مدیریت مصرف گاز و برق، ما را در تأمین مستمر انرژی برق یاری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار