۳۴۰ کارت هدیه به ارزش بیش از ۱۰۰میلیون تومان در رشتخوار توزیع شد

در مرحله دوم طرح مواسات و همدلی به همت نهاد پیشرفت و آبادانی (بنیاد علوی) در رشتخوار توزیع ۳۴۱ کارت هدیه به ارزش یکصد و ۲ میلیون تومان در سطح این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۱۲۹۶۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
محمد تابنده دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان رشتخوار در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج  در خراسان رضوی گفت: با شروع فعالیت نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در رشتخوار که از ۲ ماه پیش در این شهرستان آغاز شده است در راستای طرح همدلی و کمک مومنانه کار کمک به محرومان در این شهرستان در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح مواسات و همدلی نهاد پیشرفت و آبادانی (بنیاد علوی) در رشتخوار بیان داشت: مرحله دوم این طرح با توزیع ۳۴۱ کارت هدیه به ارزش یکصد و ۲ میلیون تومان در سطح این شهرستان انجام شد.

تابنده در ادامه، افزود: در این مرحله از اجرای طرح مواسات و همدلی در سطح شهرستان رشتخوار که به یادبود سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شد، تعداد ۳۴۱ عدد کارت هدیه به ارزش بیش از یک میلیارد و بیست میلیون ریال دربین نیازمندان روستا‌های دهستان جنگل توزیع گردید.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان رشتخوار با اشاره به اینکه در مرحله اول این طرح در رشتخوار تعداد ۵۳۰ عدد کارت به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بین محرومان توزیع شده است، اذعان داشت: در راستای طرح‌های اشتغال زا در این شهرستان و با توجه به ظرفیت‌های محلی موجود برنامه ریزی در سه رسته کشاورزی، دامپروری، و صنایع دستی به صورت تخصصی در این شهرستان در حال دنبال شدن است.

وی با تاکید بر ورود میز‌های تخصصی در بحث مشکلات فرهنگی در رشتخوار، یادآور شد: در حوزه مشکلات فرهنگی و اجتماعی به عنوان یکی از اصلی‌ترین موضوعات در سطح شهرستان ورود خواهیم کرد و به صورت تخصصی میز‌های مورد نیاز همانند میز قران، میز تربیت بدنی، میز آموزش‌های رسمی و غیر رسمی، میز کتاب و کتاب خوانی و … در شهرستان در حال پیگیری و انجام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها