خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

نقش موثر خیرین قزوینی در توسعه فضا‌های عتبات عالیات

حجت الاسلام معبودی گفت: خیرین و ستاد عتبات استان قزوین سهم بسزایی در ایجاد زیرساخت‌ها در کربلا و نجف و نیز در حرم طفلان مسلم داشته اند که قابل تقدیر می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۱۳۴۲۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به همراه حجت الاسلام مصطفایی مسوول بسیج طلاب استان، دکتر حسینی مسوول هماهنگ کننده دفتر نمایندگی، ولی فقیه استان، حسین بروجردی معاون روابط عمومی سپاه استان با مهدی طاهرخانی رییس ستاد عتبات عالیات استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام معبودی در این جلسه بیان کرد: ستاد عتبات عالیات اقدامات گسترده‌ای را در راستای ارائه خدمات به زائرین انجام داده و این ستاد از مجموعه نظام جدا نیست.

وی عنوان کرد: سپاه استان آمادکی لازم جهت همکاری با ستاد عتبات عالیات استان را دارد.

حجت الاسلام معبودی گفت: ما باید از ظرفیت‌های استانی و خارج از استان در ابعاد مختلف در راستای اشاعه فرهنگ اربعین بهره‌مند شویم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان در خصوص شفاف سازی بیان کرد: ما باید در راستای جذب و جلب اعتماد عمومی بین خیرین تلاش کنیم تا با ارائه مستندات به افراد هیچ گونه شک و شبهه‌ای در ذهن افراد باقی نماند چرا که بخش بزرگی از توسعه، با حضور خیرین امکان پذیر است و در توسعه حرم‌های اهل بیت (ع) و ایجاد فضا‌های اربعین، خیرین نقش پررنگ و مهمی داشته اند.


معبودی گفت: در راستای اشاعه فرهنگ اربعین نیاز به ایجاد زیرساخت‌هایی است که طی چند سال اخیر از طریق استان‌های مختلف در کشور عراق ایجاد شده و استان قزوین نیز سهم بسزایی در ایجاد این زیرساخت‌ها در کربلا و نجف و نیز در حرم طفلان مسلم داشته است که قابل تقدیر می‌باشد.

ب/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها