خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
نماینده، ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس:
نماینده، ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در دیدار با شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل سنت شهر خنج، وحدت جهان اسلام را از برکات انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۳۱۳۸۶۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج و جمعی از سبز پوشان حریم ولایت، با شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل سنت شهر خنج، حجت الاسلام محمود زاده ضمن گرامیداشت و یاد و خاطره و شهدا و تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از برکات انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دائما تاکید کردند را بحث وحدت جهان اسلام دانست و اظهار داشت: باتوجه به اینکه تلاش دشمنان ایجاد تفرقه میان برادران اهل سنت و تشیع بوده است، ولی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری همیشه تلاش در راستای ایجاد وحدت داشته و صحبت های مقام معظم رهبری در بحث وحدت دارای معنای فقهی است .

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی هم تمام تلاش خود را در راستای وحدت جهان اسلام سوق دادند و خیلی از جبهه‌های مقاومت که ایران اسلامی با فرماندهی مقام معظم رهبری از آنها حمایت می کند، از برداران اهل سنت ما هستند.

وی با تصریح بر اینکه ایران اسلامی به عنوان ام‌القری جهان اسلام، پرچم دار مقابله با دشمنان اسلام است.، تأکید کرد: برای گسترش اسلام، وحدت جهان اسلام در عرصه های مختلف اعم از دینی، دفاعی و سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیاز است که این وحدت، در مقام شعار نیست و ما برای رسیدن به اهداف بزرگتر، نیازمند وحدت هستیم. برای رسیدن به این اهداف بزرگ باید اختلاف را کنار گذاشت.

به گفته نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس، انقلاب اسلامی اهداف بزرگی داشته و همه با هم باید در راستای اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم و امیدوارم به زودی شاهد این باشیم که پرچم انقلاب با دستان مبارک حضرت آقا به حضرت امام زمان(عج) سپرده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار