خبرهای داغ:

قهرمانی زغال سنگ البرز شرقی شاهرود در لیگ دسته یک هندبال بانوان

مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور با قهرمانی تیم زغال سنگ البرز شرقی شاهرود به پایان رسید.
کد خبر: ۹۳۱۵۷۵۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
قهرمانی زغال سنگ البرز شرقی شاهرود در لیگ دسته یک هندبال بانوانبه گزارش خبرگزاری بسیج، در بازی فینال این رقابت‌ها، تیم زغال سنگ البرز شرقی شاهرود با نتیجه ۳۳ بر ۲۹ تیم آتریسا تهران را شکست داد و قهرمان این دوره از مسابقات شد.
در بازی رده بندی نیز تیم‌های کیهان پایش ملایر و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم ملایر با نتیجه ۳۶ بر ۲۵ از سد گچساران گذشت و در رده سوم قرار گرفت.
پیش از برگزاری بازی فینال، تیم‌های زغال سنگ البرز شرقی شاهرود و آتریسا تهران جواز حضور در لیگ برتر هندبال بانوان را به دست آورده بودند.
تیم زغال سنگ البرز شرقی شاهرود نخستین نماینده استان سمنان در لیگ برتر بانوان در تاریخ این مسابقات است.
الهام سلوکی، نایب رئیس فدراسیون هندبال گفت: این دوره از مسابقات با توجه به شرایط و محدودیت‌های بیماری کرونا یکی از بهترین مسابقات بود و تیم‌ها از آمادگی نسبی برخوردار بودند.
مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان با حضور ۱۲ تیم به مدت یک هفته در سالن‌های ورزشی فجر و انقلاب دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.
در این رقابت‌ها تیم‌های صنعت مس پاریز، آتریسا تهران، زغال سنگ البرز شرقی شاهرود، همیاری ارومیه، ریف اصفهان، اورانیا شهرداری پیشوا، نفت و گاز گچساران، کیهان پایش ملایر، سما یزد، نام آوران نوشهر، شیشه قزوین و لوله گستر اسفراین با هم رقابت کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار