جزئیات برنامه‌های دهه فجر در استان بوشهر اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: امسال هیچ‌گونه راه‌پیمایی مردمی در دهه فجر نخواهیم داشت و راه‌پیمایی ۲۲ بهمن در سراسر استان بوشهر به‌صورت خودرویی و موتوری خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۰۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام یوسف جمالی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه ولایت‌فقیه زنگ خطر را برای استکبار به صدا درآورده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر پایه مردم شکل گرفت و همیشه مردم تصمیم گیرندگان اصلی در امورات هستند اما متأسفانه امروزه نتوانسته‌ایم خدمات انقلاب اسلامی را به نسل جوان منتقل کنیم و به همین خاطر دشمن از کاه کوه می‌سازد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال با شعار محوری «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر همچون کوه استوار است» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار برنامه توسط ۲۴ کارگروه تخصصی ویژه ایام فجر در استان بوشهر برگزار می‌شود، گفت: مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) ساعت ۹:۳۳ دقیقه ۱۲ بهمن با به صدا در آوردن گلبانگ انقلاب در یکی از مدارس بوشهر و رژه موتوری از فرودگاه بوشهر تا گلزار شهدا این شهر آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم در گلزار شهدای بوشهر با سخنرانی حجت‌الاسلام ادیانی معاون عقیدتی و سیاسی ناجا و بدون حضور مردم و از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: امسال هیچ‌گونه راه‌پیمایی مردمی در دهه فجر نخواهیم داشت و راه‌پیمایی ۲۲ بهمن در سراسر استان بوشهر به‌صورت خودرویی و موتوری خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه 22 بهمن در بندر بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، رژه خودرویی از میدان المپیک به سمت میدان رئیس‌علی دلواری، بعد از آن به سمت میدان قدس و بزرگراه طالقانی، بعد از آن به سمت میدان مطهری و حضور در دهکده گردشگری خواهد بود.

جمالی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه حرکت خودرویی ساعت ۹:۳۰ آغاز خواهد شد، شرکت‌کنندگان حداقل نیم ساعت قبل از شروع برنامه جهت شرکت در مراسم، در میدان المپیک بندر بوشهر حضور پیدا کنند. عموم افراد می‌توانند با خانواده خود در این رژه خودرویی شرکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: از همه شهروندان سراسر استان دعوت می‌شود کوچه‌ها و محله خود را در یک حرکت کاملاً خودجوش و مردم آذین‌بندی و در دهه فجر چهره شهر را تغییر دهند.

وی ادامه داد: بعد از استقرار در دهکده گردشگری، آیت‌الله خاتمی سخنرانی کوتاهی خواهند داشت. در مراسم روز ۲۲ بهمن تجمع مردمی نخواهیم داشت و سخنرانی از طریق رادیو، تلویزیون و فضای مجازی به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

ارسال نظرات