در آستانه دهه مبارک فجر صورت گرفت

دیدار معاون اجرایی ناحیه بسیج شهرستان قم با فرمانده پایگاه هوایی قیام

معاون اجرایی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم به منظور تقویت تعامل سپاه و ارتش در دهه فجر با فرمانده پایگاه هوایی قیام قم دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۰۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم داود محبی معاون اجرایی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم در آستانه دهه مبارک فجر و به منظور تقویت تعامل در اجرای برنامه‌های این دهه با مجید میرحسینی فرمانده پایگاه هوایی قیام قم دیدار کرد.

محبی در این دیدار گفت: از مهم‌ترین فعالیت‌های بسیج می‌توان به بهبود وضعیت معیشتی مردم، زنده نگه داشتن حماسه‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم به خصوص شهدای ارتش در استان قم اشاره کرد.

وی افزود: طراحی و برنامه ریزی جهت اجرای اردو‌های آموزشی طرح ولایت به منظور ارتقای سطح بینش و دانش، تربیت مبانی فکری و معنوی، اعتقادی، سیاسی و دور اندیشی بسیجیان با توجه عدم وجود اردوی راهیان نور بسیار ضروری می‌باشد.

خلبان مجید میرحسینی نیز در این دیدار با اشاره به موقعیت ویژه بسیج در بدنه مردم اظهار داشت: بسیج پایه استوار انقلاب است و در بحث تربیت حاج قاسم‌ها از جایگاه بالایی برخوردار است و تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تداعی روحیه از خود گذشتگی در بدنه مردم دارد.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه هوایی قیام در تمام زمینه‌های آموزشی، معیشتی و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت آماده همکاری با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم می‌باشد.

در ادامه این دیدار مقرر شد با همکاری پایگاه هوایی قیام قم و استفاده از ظرفیت ارتش در استان قم برنامه‌هایی شاخصی از جمله برنامه اردوی طرح شهید اکبری برنامه ریزی و برگزار گردد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار