خبرهای داغ:
سلطانی
مصاحبه با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت امام صادق علیه السلام
حجت الاسلام عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه حضرت امام صادق در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج به مناسبت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح تأثیرات درونی وبیرونی انقلاب اسلامی پرداخت.
کد خبر: ۹۳۱۶۹۶۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام صادق اصفهان، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در این ناحیه با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا با اشاره به اینکه در مورد انقلاب بسیار مطلب نوشته و بیان شده، ولی حق مطلب آن تا کنون ادا نشده است گفت: قدر مسلم این است که دشمنان بیرونی انقلاب، احساس خطر جدی می‌کردند و آثار آن را بهتر از خودمان می‌دانند و تعبیر به زلزله‌ای می‌کنند که تمام دنیا را به لرزه خواهد انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین عرب انقلاب اسلامی را ایجاد کننده انقلابی در میان ملت‌های مستضعف دنیا و نقطه آغازین مبارزه با ظلم و استبداد و استکبار و استثمار در تمامی دنیا معرفی نمود و افزود: امروز حرکت‌های ضد استکباری در جهان از آمریکای جنوبی گرفته تا آفریقا و آسیا، همه با الگوگیری از انقلاب اسلامی انجام می‌گیرد؛ و الا چه کسی جرات اقدام علیه آن‌ها را داشت. حتی جرات ابراز مخالفت با سیاست‌های آمریکا وجود نداشت. حتی همین امروز نیز خیلی از کشور‌های اروپایی جرات اظهار مخالفت با آمریکا را ندارند.
وی با بیان اینکه مردم ایران به رهبری حضرت امام نظامی را پایه گذاری کردند که اولین اصل آن استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و استبداد است، گفت: انقلاب اسلامی دنیای غرب را با شوک بزرگی مواجه کرد
و این شد که آن‌ها با این خیزش انقلابی با تبعید، تهدید و زندانی کردن شخص امام و انقلابیون، تجزیه طلبی‌های بعد از انقلاب؛ از ترور شخصیت ها؛ به راه انداختن جنگ ۸ ساله؛ تحریم‌های اقتصادی؛ تهاجم فرهنگی به باور‌ها و ارزش‌های انقلابی و... مقابله کردند که همه این‌ها برای به زانو درآوردن مردم و انقلاب بود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه ناحیه حضرت امام صادق با بیان اینکه همه توطئه‌ها و آنچه که اتفاق افتاد، شکست قطعی جبهه استکبار و غرب بود و پیروز‌ی و عزت بیشتر برای انقلاب اسلامی ایران را به دنبال داشت به افول آمریکا توسط انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:
زمانی، دنیای غرب به محض نپسندیدن یک نظام، آن نظام را ساقط می‌کرد، به محض تغییر مسیر ناو‌های آنان به سمت کشوری، حاکمیت آن کشور از بین می‌رفت. ولی امروز در تقابل مستقیم، نیابتی و با تشکیل ائتلاف، توان تغییر نظامی که حامی انقلاب هم هست مثل سوریه، عراق، لبنان و... را نیز ندارد چه برسد به اینکه بخواهد تغییری در خود انقلاب ایجاد کند.
حجت الاسلام والمسلمین عرب در پایان ضمن بیان این نکته که انقلاب با چالش‌های مختلفی رو به رو بوده و خواهد بود؛ گفت: آنچه که ما را از این موانع و مشکلات و چالش‌ها عبور داده و خواهد داد پیروی از ولایت و ماندن در این خط است. هرجا در این زمینه خوب عمل کرده ایم، موفقیت بزرگی کسب کرده ایم و هرجا در پیروی از ولایت ضعیف عمل کردیم خسارت‌های آن را نیز دیده ایم که نمونه‌ی بارز آن اجرا نکردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که وضعیت اقتصادی مان با دشواری‌هایی گرفتار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها