با حضور معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور؛

نمایشگاه یادی از دوران جهادی تبلیغات در بوشهر برگزار شد

در آئینی با حضور معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی نمایشگاه «یادی از دوران جهادی تبلیغات» در اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۲۷۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آئین افتتاح نمایشگاه یادی از دوران جهادی تبلیغات  با حضور حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور ، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل، حجت‌الاسلام محمد قادری معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی و جمعی از کارکنان مجموعه در اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

نمایشگاه یادی از دوران جهادی تبلیغات در بوشهر برگزار شد

حجت‌الاسلام عزت زمانی در جریان بازدید از این نمایشگاه ضمن تقدیر از این حرکت ارزشمند، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را گامی مؤثر در جهت تکریم و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

این نمایشگاه در دو بخش برگزار شد؛ بخش اول شامل تصاویری از دوران باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی مربوط به سال ۵۷ است و در بخش دوم تصاویری از فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی، اردوهای دانش‌آموزی، فعالیت‌های هنری تبلیغات اسلامی در دهه‌ی شصت، از قبیل قصه‌گویی جشنواره‌های فرهنگی هنری است.

نمایشگاه یادی از دوران جهادی تبلیغات در بوشهر برگزار شد

همچنین تصاویر برنامه‌های گرامیداشت مناسبت‌های مختلف از جمله دهه مبارکه فجر پیروزی انقلاب اسلامی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر مربوط به دهه‌های اول و دوم انقلاب اسلامی در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار