خبرهای داغ:

از اجرای جشن میلاد کوثر تا نشست بصیرتی در پایگاه های بسیج خواهران شاهرود+ تصاویر

شاهرود_در گرامیداشت ایام الله دهه فجر، پایگاه‌های بسیج خواهران حوزه صدیقه کبری (س) شاهرود فعالیت‌های متنوعی را اجرا نمودند.
کد خبر: ۹۳۱۷۵۷۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
به گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت ایام الله دهه فجر، پایگاه‌های بسیج خواهران حوزه صدیقه کبری (س) شاهرود فعالیت‌های متنوعی را اجرا نمودند که به گوشه‌ای از آن می‌پردازیم:
برنامه جزءخوانی قرآن کریم و مولودی خوانی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) به همراه نشست بصیرتی توسط دکتر حسن خانی معاونت سیاسی نزاجا درباره نقش زنان در انقلاب و بحث رسانه به همت پایگاه طلیعه نور و اهدای هدیه به سه نفر در مسجد الغدیر کوی سازمانی شهید علیاری ارتش شاهرود برگزار شد.
همچنین فضاسازی مسجد امام سجاد (ع) به همت پایگاه بشری و پایگاه طهورا انجام و در راستای رزمایش کمک مومنانه یک عدد یخچال و پتو به زوج نیازمند به همت پایگاه حضرت مریم (س) شهر رویان اهدا گردید.
نشست بصیرتی و جشن میلاد حضرت فاطمه با سخنرانی احمد صادقی و اهدا جوایز به همت پایگاه منوره انجام و نمایشگاه کوچک (فجر و اقتدار) بمناسبت دهه فجر با موضوع انقلاب نیز در این پایگاه برپا شد.
جشن میلاد حضرت زهرا (س) و اهدای جوایز به بسیجیان فعالپایگاه مطهره انجام و جشن میلاد حضرت زهرا (س) در شهرک همت، مسجدامام سجاد (ع) به قرائت حدیث شریف کسا و مولودی خوانی خانم موسایی و اهدای جوایز به نام‌های فاطمه و زهرا به همت پایگاه بشری اجرا گردید.
نشست بصیرتی و جشن میلاد حضرت زهرا (س) و اهدای هدیه به نام‌های فاطمه و زهرا به همت پایگاه مطهره شهرک انقلاب با سخنرانی حجت‌الاسلام دربانی اجرا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار