مراسم جشن میلاد کوثر در لردگان؛

انقلاب ما انقلاب فاطمی است

جشن میلاد سراسر نور خاتون محشر صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و میلاد امام خمینی(ره) در فلارد برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۱۷۷۰۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم که همزمان با دهه مبارک فجر،با رعایت اصول بهداشتی درحسینیه امام حسن مجتبی علیه السلام شهر مال خلیفه برگزار شدحجت الاسلام امین خالدی با تبریک فرخنده میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، ولادت موسس انقلاب اسلامی و روز زن گفت:  

انقلاب ما علوی، فاطمی و عاشورایی بود.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: صدیقه طاهره برای دفاع از ولایت از همه فرصت ها تا پای جان استفاده کرد ، در قیام عاشورای حسینی هم نقش قهرمان صبر و ایثار و فداکاری حضرت زینب کبری نقشی حساس و سرنوشت ساز بود و انقلاب کربلا را جهانی ساخت.

وی به نقش بانوان درانقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:مادران سرافراز ایران اسلامی مایه شرف و عزت خانواده ایرانی و جلوه حق و ایثار در جامعه اسلامی هستند

حجت الاسلام خالدی ادامه داد:امروز مادران ایرانی علاوه براداره خانواده،سهم مهمی درتوسعه و پیشرفت کشور دارند.

وی به حوادت گوناگون و توطئه های استکبارجهانی اشاره کردو گفت: این انقلاب،انقلاب علوی و انقلاب فاطمی است، ملت بزرگ ایران اسلامی از کودتاها،ترورها،جنایات،تحریم های شیطان بزرگ با اقدار گذر کرده ولی فراموش نکرده است.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: مردم انقلابی ایران اسلامی برای حفظ انقلاب اسلامی انقلابی جان و مال خود گذشتند  چون این انقلاب،یک انقلاب الهی است و با دیگر انقلاب های کشورهای جهان تفاوت دارد.

حجت الاسلام خالدی افزود:کاردشمن توطئه وفتنه اندازی است،دشمنان قصدبراندازی نظام راداشته و دارند ولی با بصیرت مردم و تبعیت ازولایت  نتوانستند چون این انقلاب بر سه پایه  "خدا "، "ولایت" و "مردم انقلابی" بنا شده  است.

اقامه نماز مغرب و عشاء، تلاوت کلام نورانی وحی، مولود خوانی،هدیه به اسامی فاطمه،از برنامه‌های ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهابود.

ارسال نظرات