به همت هیئت اندیشه‌ورز بانوان؛

همایش سیره فاطمی،مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی در بوشهر برگزار شد

به همت هیئت اندیشه ‌ورز بانوان قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی، همایش سیره فاطمی، مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی با حضور جمعی از فرهیختگان استان در مصلای بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۹۳۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،این مراسم که در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد، عصمت احمدیان، مادر سرداران شهید ابراهیم و اسماعیل فرجوانی به‌عنوان مهمان ویژه مراسم به بیان سخنانی در خصوص فضائل حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) و تبیین شأن و جایگاه ویژه‌ی شهدا پرداخت.

در بخش دیگری از این مراسم فیلم کوتاهی از فعالیت‌های مادر شهیدان فرجوانی در زمینه‌ی اقتصاد مقاومتی پخش شد که مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

در ادامه این مراسم رباب بازیاری، استاد حوزه و مدیر حوزه علیمه خواهران الزهرای بوشهر در سخنانی بر لزوم الگوپذیری بانوان و به‌ویژه نسل جوان از سیره زندگی حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) تأکید کرد.

اجرای دکلمه «مادر» توسط دانش‌آموز هنرمند سما سادات موسوی، از نوجوانان حاضر در مراسم و مولودی‌خوانی توسط مهین حمیدیان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

در بخش دیگری از این مراسم به ۶ نفر از شرکت‌کنندگانی که نامشان از القاب حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) بود به قید قرعه جوائزی اهدا شد و طاهره یوسفی، ۳۵ ساله حافظ و مدرس قرآن کریم و طلبه حوزه و مادر ۵ فرزند، فرشته محمدی باغملایی، فعال اجتماعی و خواهر شهید و زهرا کشاورز، حافظ، قاری، مدرس و داور کشوری و بین‌المللی قرآن کریم و فعال در عرصه فرهنگی، توسط مادران شهید مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار