مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

جهاد امیدآفرینی نیاز امروز جامعه است / سیاست های آمریکا علیه ایران شکست خورد

ساری-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که تمام تلاش دشمن داخلی و خارجی بر آن است که امید را از مردم بردارد، افزود: رهبر معظم انقلاب در گام دوم به جهاد امید آفرینی تاکید کردند.
کد خبر: ۹۳۱۸۵۲۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
جهاد امیدآفرینی نیاز امروز جامعه است / سیاست های آمریکا علیه ایران شکست خورد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نشست تبیین گام دوم انقلاب ویژه ارکان صالحین بسیج استان با حضور آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و استاد صالحین مازندران، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا و معاون هماهنگ کننده این سپاه به صورت ارتباط تصویری با رده‌های مقاومت بسیج استان به همت معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه کربلا، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن  تسخیری در این نشست ضمن تبریک ایام الله دهه فجربا اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب  گفت: رهبر معظم انقلاب در گام دوم به جهاد امید آفرینی تاکید کردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که تمام تلاش دشمن داخلی و خارجی بر آن است که امید را از مردم بردارد، افزود: اگر جامعه‌ای امید نداشته باشند حرکت نمی‌کند و چه بسیا بر علیه انقلاب هم اقدام می‌کند.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اشاره و خاطرنشان کرد: معظم له این امید را به مردم دادند که دشمن نمی‌تواند علیه ملت کاری از پیش ببرد.
 
جهاد امیدآفرینی نیاز امروز جامعه است / سیاست های آمریکا علیه ایران شکست خورد
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت آمریکای امروز و دیروز پرداخت و با بیان اینکه آمریکای دیروز  به استراتژی  برتری مطلق، امنیت مطلق و آسیب ناپذیری  دل خوش کرده بود، گفت: آمریکا مدعی این سه گزینه بوده است و با این استراتژی هم بر کشور‌ها سلطه می‌کرد.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه برتری فناوری، برتری تسلیحاتی و  برتری اطلاعاتی  از  ابزار قدرت آمریکای دیروز بود و روی آن مانور می‌داد، خاطرنشان کرد: اضلاع قدرت آمریکا مرکز مطالعاتی، کنگره و نخبگان سیاسی آن است و همچنین ارکان هژمونی آمریکا نیز قدرت اقتصادی، نظامی و قدرت نرم است که در واقع به آن تکیه داده بود. طبق همین قدرت ها، برنامه هایی، چون هدید، تحریم و تعامل را اجرا می‌کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه آمریکا بعد از ۱۱ سپتامبر به جنگ‌های تمدنی با رویکرد نظامی روی آورده است، افزود: چه خونریزی‌ها و خرابی‌هایی را آمریکا در منطقه براه انداخته است جنگ‌های تمدنی در عراق، سوریه، یمن و افغانستان و هچنین راه اندازی جنگ‌های نیابتی در منطقه بود. نیرو و پول با سعودی‌ها  تامین سلاح با آمریکا بوده است.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه  ایران در جنگ نرم با آمریکا قرار دارد، گفت:، اما آمریکای امروز بدهکارترین دولت‌ها در جهان و در مقابله با کرونا  شکست خورده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه آبروی آمریکا در دنیا رفته است، اضافه کرد:آمریکا درتوان اقتصادی، علمی و نظامی ضعیف شده است و  حیات خود را در جنگ افروزی می‌بینید.
 
جهاد امیدآفرینی نیاز امروز جامعه است / سیاست های آمریکا علیه ایران شکست خورد
حجت الاسلام تسخیری آمریکا را در حوزه‌های نظامی و اقتصادی شکست خورده دانست و گفت: سقوط فرهنگی، رشد فزاینده نژادپرستی و ناامنی از چالش‌های مهم آمریکا است که مجبور شدند ۲۰ هزار نیروی نظامی برای تحلیف رئیس جمهور به کارگیری کنند، همان‌های که مدعی ایجاد امنیت در منطقه بودند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که آمریکا با چالش جدی دموکراسی مواجه است، افزود: آمریکا دیگر قدرت ائتلاف سازی ندارد و نمیتواند رقبای خود را از جمله چین، روسیه و ایران را مهار کند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که آمریکا در حال افول است، گفت: این واقعیت بر اساس یک تجربه است که امروزه خود آمریکایی‌ها هم بر آن اعتراف می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از چالش‌های داخلی هم پرداخت و گفت: یکی از مشکلات نبود مدیریت انقلابی و کاربردی است که نشان از ضعف مدیریتی است.

به گفته حجت الاسلام تسخیری  تشدید فشار دشمن، توسعه گسترش فساد، نابسامانی‌های فرهنگی در کشور، رها شدن قیمت‌ها و نوسان در مقبولیت از شاخص‌های مدیریت ضعیف است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با اشاره به تشکیل دولت جوان انقلابی، اضافه کرد: تفکر خزنده لیبرال غربی‌ها از مشکلات دیگر کشور است. پیامد‌های روی کار بودن این تفکر ایجاد فتنه هادر سال‌های اخیر و تحریم بود.

به گفته حجت الاسلام تسخیری اخلال در روند انتخابات اخلال در روند قانون گذاری، ایجاد نظام طبقاتی و اشرافی گری از جمله پیامد‌های روی کار آمدن لیبرال‌هایی که قدرت، ثروت و نفوذ در  دست آن‌ها باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه برخی به دنبال شرطی سازی جامعه هستند، گفت: رقیب هراسی، فضای سازی از جمله کار‌های دشمن در داخل کشور است که باید هوشیار بود و با بصیرت دهی و تبیین مردم را آگاه کرد.

انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار