خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

باید دستاوردهای معنوی و مادی انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی رشد و تعالی معنویت اخلاق و انسانیت است، گفت: در ابعاد مختلف ما پیشرفت‌های شگفت‌آوری در انقلاب اسلامی طی ۴۲ سال داشته‌ایم.
کد خبر: ۹۳۲۱۴۵۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

دستاوردهای انقلاب اسلامی رشد و تعالی معنویت اخلاق و انسانیت استسرهنگ علی بقایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ۴۲ سال پیش به لطف خدا و همت ملت ایران و رهبری امام خمینی (ره) ملت ایران از یوغ ظلم رژیم شاهنشاهی نجات یافت و مردم معنی آزادی و استقلال را فهمیدند و عملاً در رأس حاکمیت قرار گرفتند و خود نقش‌آفرین شدند.

وی گفت: رهایی از وابستگی را ما از بهمن ۱۳۵۷ رقم زدیم و پیش از آن یک کشوری تحت ستم رژیم شاه ملعون بودیم بنابراین ما باید شاکر این نعمت خدای تبارک باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: ما برای حفظ انقلاب اسلامی و برای دفاع از کیان خود خون‌های زیادی و شهدای عزیزی را تقدیم کردیم.

وی با بیان اینکه باید دستاوردهای معنوی و مادی انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم، گفت: انقلاب اسلامی پس از ۴۲ سال هر روز در هر مرحله بالندگی‌هایی دارد و روز به روز درخشنده‌ترمی‌شود.

بقایی با اشاره به اینکه محصول مکتب انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی (ره)، مکتب حاج قاسم و امثال ایشان است، تصریح کرد: مکتب حاج قاسم مکتب اخلاق، انسانیت، عرفان، مدیریت و دیانت است و امام (ره) این راه را برای ما هموار کرد که امروز بتوانیم به واسطه امثال حاج قاسم و مولودهایی که این انقلاب در اقصی نقاط جهان دارد انقلاب اسلامی را صادر کنیم.

وی گفت: با شعارهایی که امام (ره) مطرح کرد همه مستضعفین جهان آن را در آغوش گرفتند و از آن استقبال کردند و امروز در تمام جهان گفتمان انقلاب مدافعان و ملازمانی برای خود دارد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه امروز بلوک شرق از هم پاشیده و غرب هم در آستانه افول و فروپاشی است، گفت: امام (ره) فرمود من صدای درهم شکستن استخوان‌های دو ابرقدرت شرق و غرب را می‌شنوم و امروز این امر را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه هر ساله شاهد برگزاری باشکوه‌تر جشن‌های انقلاب هستیم، خاطرنشان کرد: امسال به دلیل شرایط کرونایی محدودیت‌هایی وجود داشت و برنامه‌ها حضوری لغو شد و به جای آن برنامه‌هایی از قبیل مسابقات کتابخوانی، بیانیه گام دوم انقلاب، پیامکی و نقاشی و خاطره‌گویی در بستر فضای مجازی برگزار شد.

بقایی بیان کرد: گروه‌های سرود پاتوقی، ایستگاه‌های سلامت و فرهنگی و جشن‌های سیار در سطح شهرستان نیز از دیگر برنامه‌ها بود و در روز ۲۲ بهمن ماه با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا رژه موتوری و خودرویی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست‎های بصیرتی به صورت محدود در فضای حقیقی و به صورت گسترده در فضای مجازی اضافه کرد: مسابقات ورزشی، خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی در حاشیه شهر و ارائه خدمات مشاوره‌ای نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی بود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی رشد و تعالی معنویت اخلاق و انسانیت است، گفت: در ابعاد مختلف ما پیشرفت‌های شگفت‌آوری در انقلاب اسلامی طی ۴۲ سال داشته‌ایم که از آن جمله می‌توان به پیشرفت‌های صنعتی، نانو، صنعت دفاعی، تکنولوژی بومی، زیرساخت‌های توسعه، بهداشت، راه، عمرانی، آبادانی و... اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در بخش مردم سالاری مردمی که هیج نقشی در حکومت خود نداشتند امروز با حضور در انتخابات‌های انجام شده گزینه‌های موردنظر خود را انتخاب می‌کنند.

بقایی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های معنویت، برگزاری نمازجمعه‌ها، مراسمات محرم، پیاده‌روی اربعین، بزرگذاشت مناسبت‌های مذهبی و انقلابی، اعتکاف‌ها و... نیز از دیگر موضوعات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار