واکنش آیت الله صفایی بوشهری به هجمه ها علیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

نماینده ولی فقیه بوشهر گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امتحان داده است و همواره مبلغ و مبشر مکتب حضرت امام خمینی(ره) بوده است.
کد خبر: ۹۳۲۱۹۴۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، در دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در واکنش به هجمه ها و تخریب علیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توسط برخی اشخاص و رسانه ها اشاره کرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امتحان پس داده است و همواره مبلغ و مبشر مکتب حضرت امام خمینی(ره) بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد مردمی، انقلابی، پرتلاش و موفق بوده افزود: تخریب و هجمه به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شایسته و منصفانه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: همه باید تمام قد از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حمایت کنند که توانسته تمام جریان‌های تبلیغی و انقلابی را مدیریت کند و در مقاطع حساس تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

حجت الاسلام یوسف جمالی نیز گفت: مردم ولایتمدار، فهیم و انقلابی استان بوشهر با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حضور پرشور در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن ماه که نشان از بصیرت و پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی است برگ زرین دیگری بر دفتر پرافتخار استان بوشهر در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: دشمنان و بدخواهان انقلاب و مردم ایران با توسل به تحریم های ظالمانه سعی در کم رنگ کردن شعائر الهی و دست کشیدن ملت ایران از اهداف و آرمان های امام خمینی(ره) و امام خامنه ای حفظه الله هستند ولی ملت همیشه در صحنه ایران با وجود برخی تنگناهای اقتصادی و معیشتی ناشی از تحریم‌های ظالمانه، این بار هم با حضور پرشور خود نقشه های آنها را خنثی کردند.

وی افزود: درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت اسلام، قرآن، ائمه اطهار علیهم السلام و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری، درحال ریشه دواندن می‌باشد و این شجره طیبه در منطقه و جهان ملجاء امید و آرامش مسلمین و آزادی خواهان جهان اسلام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار