قریشی: پویش نذر رهایی نشان داد مرام پهلوانی و جوانمردی در جامعه ورزش جاری و ساری است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در مراسم پویش نذر رهایی، از اهالی ورزش برای این اقدام خداپسندانه تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۶۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، صبح امروز در محل سالن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال، مراسم پویش نذر رهایی جامعه ورزش برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار شد.

سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین نیز با حضور در این مراسم گفت: جامعه ورزش با این کار ثابت کرد مرام پهلوانی در میان این جامعه وجود دارد. جامعه ورزش یک الگو برای جوانان است و باید در تمام زمینه ها پیشرو باشد؛ همچنان که با برگزاری این پویش و آزادسازی بیش از ۲۲۰ زندانی این پیشرو بودن را نشان داد.

وی در ادامه ضمن تشکر از سازمان بسیج ورزشکاران برای ایجاد این پویش افزود: مقام معظم رهبری فرمودند بسیج پاره تن ملت است و باید به امور مردم برسد. بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس این کار را انجام دادند و امروز نیز در مقابل جنگ اقتصادی و فرهنگی و در این شرایط بد اقتصادی که مردم تحت فشار هستند ، به کمک مردم شتافتند که بسیار ارزشمند است.

سردار قریشی در خاتمه نیز ضمن بیان اینکه ورزشکاران در دفاع مقدس نیز حماسه آفریند و امروز نیز این کار را تکرار کردند، از وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون های ورزشی و تمامی ورزشکاران، مربیان و ورزشکاران برای برگزاری این مراسم تشکر کرد.

 

قریشی: پویش نذر رهایی نشان داد مرام پهلوانی و جوانمردی در جامعه ورزش جاری و ساری استقریشی: پویش نذر رهایی نشان داد مرام پهلوانی و جوانمردی در جامعه ورزش جاری و ساری است

ارسال نظرات
آخرین اخبار