خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

۹۰درصد اخذ آرا در شهرستان ملایر الکترونیکی است

ملایر- فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه ۹۰درصد اخذ آرا در شهرستان ملایر الکترونیکی است، گفت: از ۲۰۱ روستا ۱۶۳ روستا دارای شورا هستند.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۷۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷

۹۰درصد اخذ آرا در شهرستان ملایر الکترونیکی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، قدرت اله ولدی در نشست خبری ستاد انتخابات شهرستان ملایر با اشاره به آغاز فرایند ثبت‌نام شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ آمادگی ثبت‌نام از داوطلبین را داریم که به چهار طریق می‌توانند ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه امروز تعداد هشت نفر ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: هفت نفر از حوزه ملایر و یک نفر نیز از حوزه جوکار بوده که هفت نفر مرد و  یک نفر نیز زن بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر تصریح کرد: اعضای شورای شهر ملایر هفت نفر اصلی و پنج نفر علی البدل است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبین به مدت هفت روز ادامه دارد، ابراز داشت: تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ نیز فرصت دارند که نتیجه بررسی شده را اعلام کنند و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ اسامی قطعی اعلام می‌شود.

ولدی با بیان اینکه به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا ثبت‌نام‌ها به صورت غیر حضوری نیز انجام می‌شود، گفت: پیشنهاد می‌شود افراد توانمند پا به عرصه بگذارند تا بتوانند به مردم خدمت کنند.

وی با اشاره به تبلیغات زودهنگام تصریح کرد: کسی که تبلیغات زود هنگام داشته باشد، قانون را نادیده گرفته و با آنها برخورد می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه ۹۰ درصد اخذ آرا در شهرستان ملایر الکترونیکی است، عنوان کرد: از ۲۰۱ روستا ۱۶۳ روستا دارای شورا هستند که ۱۴۲ روستا شورای سه نفره و ۲۱ روستا شورای پنج نفره دارند.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: اثر انگشت در این دوره از رای گیری ممنوع است.

ولدی با اشاره به ضرورت حضور حداکثری در انتخابات گفت: پیش‌بینی می‌شود مشارکت این دوره بالای ۵۰ درصد باشد.

وی خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی رأی مردم ملاک عمل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار