خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

شأنیت سپاه خدمت رسانی به ملت می باشد/ مردم پایه بودن از شاخصه های اصلی سپاه است

سردار شاهرخی گفت: یکی از ویژگی های اصلی سپاه مردم پایه بودن است و هیچ شأنی غیر از خدمت رسانی ندارد و حتی مبنای رزم و یگان های نظامی ما مردم پایه است چرا که اگر حضور مردم نبود انقلاب استمرار نداشت.
کد خبر: ۹۳۲۸۲۸۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان آبیک با حضور سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و مسوولان شهرستان برگزار شد.

سردار شاهرخی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به اهمیت و جایگاه این ماه مبارک بیان کرد: ماه شعبان فرصت مغتنم مناسب برای ما مسلمانان می باشد که یکی از دغدغه های مهم عاقبت به خیری است.

وی گفت: ما مسلمانان معتقدیم زندگی ابدی ما جای دیگری رقم می خورد که نوع ختم شدن عاقبت، شقاوت و سعادت ما را مشخص می کند و ماه شعبان ماه زمینه سازی این دعا می باشد و باید در این ماه به خودمان برسیم و اگر سیاهی و گناهی در اعمال ما وجود دارد باید استغفار کنیم.

سردار شاهرخی اظهار کرد: اعیاد بزرگی در این ماه قرار دارد که برای رقم خوردن بهترین سرنوشت ها برای ملت و نظام باید به موالید این ماه متوسل شویم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به تلاش دشمنان جهت ایجاد فتنه در کشور عنوان کرد: دشمنان انقلاب و ملت ایران تلاش زیادی می کنند که ارزش های انقلاب را کمرنگ کرده و از بین ببرند. یکی از این ارزش های انقلاب حفظ روحیه ایثارگری و انتخاب سرنوشت خود می باشد.

وی افزود: در سال 99 ملت ما نشان داد ملتی است که از تهدید ها، فرصت ایجاد می کند. لذا با تمام وجود پای میدان آمدند و در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در کمک به همنوعان خود پیشقدم بودند.

سردار شاهرخی اضافه کرد: هم استانی های غیور قزوینی در این فضای سخت اقتصادی بیش از هزار و ۲۰۰ جهیزیه را در فضای همدلی و مواسات تهیه و بین زوج های جامعه هدف توزیع کردند و این حرکت انقلابی و جهادی موجب سردرگمی دشمنان انقلاب شد.

مقام ارشد نظامی استان در ادامه با اشاره به تداوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه خاطرنشان کرد: این کمک های مومنانه را در سال جدید نیز ادامه می دهیم و امیدواریم خانواده محرومی در سالی جدید نداشته باشیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در روزهای پایانی سالجاری گفت: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری رزمایش کمک مومنانه اجرا می شود. یکی از ویژگی های اصلی سپاه مردم پایه بودن است و هیچ شأنی غیر از خدمت رسانی ندارد و حتی مبنای رزم و یگان های نظامی ما مردم پایه است چرا که اگر حضور مردم نبود انقلاب استمرار نداشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها