خبرهای داغ:

انعقاد تفاهمنامه همکاری بین معاونت اجتماعی دادگستری و فرمانده انتظامی استان همدان

همدان-تفاهم نامه همکاری مشترک بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و فرماندهی انتظامی استان همدان با هدف کاهش و پیشگیری از جرائم اولویت‌دار به امضا رسید.
کد خبر: ۹۳۲۸۴۹۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

انعقاد تفاهمنامه همکاری بین معاونت اجتماعی دادگستری و فرمانده انتظامی استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان در دیدار با فرماندهی انتظامی استان با تأکید به لزوم همکاری مشترک در اجرای طرح‌های پیشگیرانه با تمرکز بر پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی اولویت دار استان اظهار داشت: پلیس نقش فعالی در ایجاد امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرائم دارد.

عباس نجفی ضمن تقدیر از تلاش فرماندهی انتظامی استان و روسای دوایر پلیس در ایجاد امنیت پایدار در استان بیان کرد: در راستای  ایجاد امنیت در جامعه، پلیس در طول سالیان متمادی ایثار و جانفشانی کرده و در این مسیر با نثار شهدایی گرانقدر از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری کردند که بی‌شک این مورد نشان دهنده عزم راسخ سبز قامتان نیروی انتظامی در مبارزه با فساد، ایجاد جامعه سالم و عاری از جرم است.

وی اجرای طرح‌های مشترک پیشگیرانه انجام شده در طول سال را نیز از اقدامات موثر برای تثبیت امنیت دانست و به تداوم این برنامه‌ها تأکید کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز در این جلسه مباحثی در خصوص تکالیف سایر ارگا‌ن‌ها، سازمان‌ها و نهادها در راستای پیشگیری از وقوع جرم بیان کرد و گفت: چنانچه پیشگیری‌های غیر کیفری همانند پیشگیری وضعی، پیشگیری اجتماعی و فرهنگی توجه شود دیگر نیازی به اقدامات سلبی و کیفری نخواهد بود.

سردار سلمان امیری با بیان اینکه آحاد مردم باید نسبت به پیشگیری‌های وضعی و افزایش امنیت با پلیس همکاری و تعامل کنند، اضافه کرد: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی دو بال توانمند برای ایجاد جامعه امن سالم هستند و بدون همپوشانی و تعامل این دو هیچگاه اهداف عالیه محقق نخواهد شد.

وی ابراز کرد: به روسای پلیس انتظامی استان دستور داده شده است که مصداقی و موردی کانون‌های جرم‌زا را شناسایی و در اختیار دستگاه قضایی قرار دهند تا با همکارهای مشترک در مناطق جرم‌خیز طرح‌های پیشگیرانه به نحو مطلوب اجراء شود.

فرمانده انتظامی استان همدان ضمن قدردانی از مدیریت ارشد قضایی استان همدان، نگاه ژرف و اندیشمندانه رئیس کل دادگستری استان و معاونین ایشان و قضات محترم را در نحوه اجرای سیاست‌های کلان دستگاه قضائی ستود.

در پایان این دیدار تفاهم نامه مشترک بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان با فرماندهی انتظامی استان همدان در راستای کاهش جرائم اولویت‌دار و پیشگیری از اینگونه جرائم و نیز در راستای اقدامات مشترک تنظیم و منعقد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار