خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خبر داد

دستگیری سارقان سیم برق در فامنین

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری دو سارق سیم برق و کشف دو فقره سرقت سیم و کابل برق با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۸۵۹۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱

دستگیری سارقان سیم برق در فامنینبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی حسن حیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان فامنین، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات فنی و پیگیری های مستمر، دو نفر را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، آنان را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین بیان کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده به دو فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کردند و مقدار 65 متر سیم برق از منزل آنها کشف شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دادسرا منتقل و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

*كلاهبرداری با اپلیكیشن دیوار

حیدری گفت: اخیراً شكایتی به اداره پلیس واصل شد كه فردی جهت تور زیارتی مشهد مقدس در سایت دیوار اقدام به تبلیغ کرده كه در این خصوص شاكی با شماره ذكر شده تماس گرفته و در توافق صورت گرفته، وی مبلغ 21 میلیون ریال را به حساب وی واریز کرده و در تماس‌های بعدی برای اعزام به مشهد متوجه می‌شود كه وی تلفن خود را خاموش کرده و هیچ اطلاعات دیگری از وی ندارد.

وی افزود: با هماهنگی قضائی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی متهم كه ساكن یکی از استان های همجوار بوده شناسایی و با نیابت قضائی و اعزام ماموران به محل، نامبرده دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در پایان گفت: از شهروندان درخواست می‌شود از کسانی خرید کنند که امکان ملاقات حضوری با آنها پیش از انجام معامله وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات