خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

انقلاب اسلامی تمام معیارهای بین المللی را به هم ریخته است

فامنین- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: خداوند به ما انقلابی عطا فرموده که تمام معیارهای بین المللی را به هم ریخته است و این کشور و مردم را در بالاترین درک و بصیرت قرار داده است.
کد خبر: ۹۳۲۸۵۷۸
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵

انقلاب اسلامی تمام معیارهای بین المللی را به هم ریخته استبه گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم روز پاسدار و اعیاد شعبانیه با حضور نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مسئولین ادارات،کارکنان سپاه ناحیه، ایثارگران، بازنشستگان و بسیجیان در سالن ورزشی سپاه ناحیه فامنین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار،روز تولد امام حسین(ع)را زیباترین روزی دانست که می‌توان برای روز پاسدار نامگذاری کرد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند «اگر سپاه نبود کشور نبود»، این سخنان را امری واقعی دانست و بیان داشت: سپاه با خونش، کارش، غیرتش و با تمام ویژگی‌هایش همواره، یک روز در جنگ نظامی و روز دیگر در جنگ اقتصادی از نظام دفاع کرده است.

وی افزود: امروز کشور دچار مشکلاتی به خصوص در زمینه اقتصادی است اما تمام زیرساخت‌های کشور برای عبور از این معبر با همت جوانان انقلابی فراهم است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: خداوند به ما انقلابی عطا فرموده که تمام معیارهای بین المللی را به هم ریخته است و این کشور و مردم را در بالاترین درک و بصیرت قرار داده است.

وی ابراز داشت: تصمیمات خوبی در راستای اشتغال در کل کشور و در استان اتخاذ شده که از جمله آن 5 برابرشدن بودجه اشتغالزایی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ است.

در پایان این مراسم از تعدادی از بسیجیان گردان امنیتی امام علی(ع) فامنین تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار