خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

پاسداری گام برداشتن برای دفاع از ارزش‌ها و حرکت در مسیر امام حسین (ع) است

ملایر-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: پاسداری گام برداشتن برای دفاع از ارزش‌ها حرکت در مسیر امام حسین (ع)و در مسیر شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی است.
کد خبر: ۹۳۲۹۰۱۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

پاسداری گام برداشتن برای دفاع از ارزش‌ها و حرکت در مسیر امام حسین (ع) استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حمزه شیرزادی در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی توسط سپاه و بسیج در ملایر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: پاسداران ما با تاسی از راه امام حسین(ع) و در مسیر دفاع و پاسداری از اسلام و انقلاب و ارزش‌های نظام جمهوری حرکت کرده و شاهد موفقیت‌های آنان در زمینه‌های مختلف در کشور از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون هستیم.

وی با بیان اینکه سپاه پاسدران به دستور امام خمینی(ره) بعد از 72 روز از پیروزی انقلاب سپاه تاسیس شد، افزود: با توجه به حوادثی که از ابتدای انقلاب در زمان هشت سال دفاع مقدس و بعد از جنگ اتفاق افتاده، سپاه به حق حافظ ارزش‌های اسلام و انقلاب و کشور بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه پاسداری از انقلاب مختص پاسداران با لباس خاص نیست و هر کسی که از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کند و گام بردارد، پاسداراسلام و انقلاب است، بیان داشت: پاسداری گام برداشتن برای دفاع از ارزش‌ها حرکت در مسیر امام حسین (ع)و در مسیر شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی است.

وی با بیان اینکه در بحث ویروس کرونا اگر روحیه جهادی و پاسداری از انقلاب نبود، معلوم نبود در چه وضعیتی بودیم، گفت: در این زمینه ما از نظر امکانات مادی از خیلی کشورها برتر نبودیم و شاهد هستیم خیلی از کشورها از نظر پیشرفت‌های علمی در این زمینه مدعی بودند اما در حال حاضر وقتی نتیجه کار را می‌بینیم، دانشمندان بسیجی ما با ساخت کیت‌های تشخیص و واکسن و... افتخار آفرینی کردند.

شیرزادی افزود: اگر سپاه یک روز در میدان جنگ در مقابله دشمن بود امروز هم در میدان جهاد علمی  با همراهی مردم این موفقیت‌ها را ثبت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه برای ما افتخاری حاصل شد در این میدان و تحت زعامت یک حکومت دینی به پیشرفت‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون علمی برسیم، افزود: این که برخی فکر می‌کنند یک نظام دینی تنها آخرت‌گرا است یک فکر واهی است بلکه این نظام ثابت کرد که علاوه بر توجه به مسائل دینی و معنوی به فکر پیشرفت‌های مادی کشور و خدمت به مردم جامعه بوده و این امر را امروز سپاه به منصه ظهور گذاشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: امروز آنچه سخت‌تر از جنگ نظامی و فرهنگی از سوی دشمن است، درگیری اعتقادی و نا امید کردن مردم از نظام است که دشمنان به خصوص در نزدیکی انتخابات تلاش می‌کنند با شبهه افکنی مردم و جوانان را نسبت به آینده انقلاب ناامید کنند.

وی خطاب به بسیجیان و سپاهیان گفت: شما می‌توانید با عممل و رفتار خود این توطئه‌ها را خنثی کنید.

شیرزادی با بیان اینکه امروز در بسیاری از زمینه‌ها در اوج هستیم، گفت: وقتی امروز را با اوایل انقلاب مقایسه می‌کنیم بیشتر به برکت دستاردهای انقلاب اسلامی پی می‌بریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار