خبرهای داغ:
در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ شغل در سطح شهرستان کاشان ایجاد شد، گفت: این موفقیت در حالی به دست آمد که با وجود تحریم و شیوع ویروس کرونا بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی با مشکل مواجه شده بودند
کد خبر: ۹۳۲۹۸۳۸
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی‌اکبر مرتضایی در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی کاشان در سال ۹۹ انتخاب این شهرستان به عنوان پایتخت ملی نهج‌البلاغه بود، اظهار داشت: به پیشنهاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در حال پیگیری برای نام‌گذاری یک روز به عنوان بزرگداشت مقام محتشم کاشانی برای پاسداشت شاعران آیینی هستیم.

فرماندار ویژه کاشان با بیان این که یکی از مهم‌ترین تحولات شهرستان کاشان در سال ۱۳۹۹ را در حوزه‌های مختلف راه‌سازی در سطح شهرستان کاشان دانست و ابراز داشت: استفاده از ظرفیت خیرین در شهرستان کاشان در حوزه‌های مختلف راه‌سازی، مسکن‌سازی و مدرسه‌سازی بسیار مشهود بوده است به طوری که ساخت حدود ۷۵ درصد مدرسه‌ها در شهرستان کاشان توسط خیرین ساخته شده است.

وی منطقه ویژه اقتصادی، فرودگاه و اقدام ملی مسکن را از جمله مهمترین پروژه‌ها و اقدامات در سال جاری دانست و تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و منطقه با عملکرد مناسب دستگاه‌های مربوطه کاشان رتبه نخست اعطای تسهیلات کرونایی و همچنین تسهیلات کم بهره را به متقاضیان در سطح کشور دارد.

مرتضایی با اشاره به برگزاری طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت بیان داشت: تقدیر سازمان یونسکو از برگزاری مطلوب و شایسته این طرح در کاشان نشان از حسن اجرا و تاثیرگذاری این طرح در کاشان دارد.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری افزود: در انتخابات قبلی کمیته فناوری اطلاعات فرمانداری ویژه کاشان رتبه نخست در بهره وری و کارکرد مفید را در سطح کشور کسب کرد که با توجه به لزوم توسعه دولت الکترونیک این یک موفقیت برای فرمانداری ویژه کاشان به خصوص در برگزاری انتخابات است.

وی با اشاره به تکمیل پروژه ملی رصدخانه ملی ایران در شهرستان کاشان گفت: رصدخانه ملی ایران بزرگترین پروژه علم‌محور کشور است که قرار است طی ماه‌های آینده نورگیری و برای استفاده محققین و دانشمندان علم نجوم در دسترس قرار گیرد.

مرتضایی با بیان این که در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ شغل در سطح شهرستان کاشان ایجاد شد، تأکید کرد: این موفقیت در حالی به دست آمد که با وجود تحریم و شیوع ویروس کرونا بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی با مشکل مواجه شده بودند ولی با اقدامات موثر دستگاه‌های مربوطه به خصوص پیگیری‌های کمیته رفع موانع تشکیل شده در فرمانداری ویژه کاشان تولید مشکلات مربوط به این واحدها تا حد زیادی مرتفع شد.

وی در پایان از رؤسای ادارات خواست تا بر اساس شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها را پیوست تمام برنامه‌ریزی و اقدامات خود قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار