بیش از ۳ هزار نفر از شهروندان تربت حیدریه در ایام نوروز خدمات رایگان پزشکی دریافت کردند

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه گفت: بیش از ۳ هزار نفر از شهروندان تربت حیدریه در ایام نوروز خدمات رایگان پزشکی دریافت کردند.
کد خبر: ۹۳۳۱۰۰۱
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
 خسروی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خرسان رضوی، اظهار داشت: گروه جهادی یاس فاطمی از مجموعه بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ از روز پنجم فروردین ماه با استقرار در نقاط کم برخوردار و حاشیه شهر تربت حیدریه و همچنین روستا‌های بخش‌های رخ، کدکن، بایگ و مرکزی به مردم مناطق محروم خدمات پزشکی و مشاوره‌ای رایگان ارایه می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: در این گروه جهادی پزشک عمومی، متخصص کودکان، مامایی وزنان، پروستات، غربالگری قند وفشار خون، طب سنتی و تغذیه، آزمایشگاه، دندانپزشکی، داروخانه مستقر و تا ۱۴ فروردین در نقاط کم برخوردار تربت حیدریه حضور خواهند یافت.
 
خسروی گفت: با توجه به شرایط خاص امروز جامعه کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی وفرزند پروری و کلاس‌های آموزشی و فرهنگی برای کودکان و نوجوانان و مشاوره روانشناسی در قالب این گروه جهادی به مردم خدمات مشاوره‌ای رایگان ارایه می‌کنند.
 
مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه بیان کرد: این گروه جهادی در دانشگاه فرهنگیان خیابان فردوسی، مرکز بهداشتی قدس، مرکزبهداشتی امام رضا علیه السلام، مرکز بهداشت شهرک ولیعصرعجل الله و کلینیک احمدیه مستقر و در روستا‌های محروم هم نیز حضور می‌یابند.
 
خسروی گفت: با استقرار گروه جهادی یاس فاطمی بیش از ۳ هزار نفر از شهروندان تربت حیدریه تاکنون در ایام نوروز خدمات پزشکی و مشاوره‌ای رایگان دریافت کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار