خبرهای داغ:
رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان گفت: بیش از 60 درصد بیمارستان سیار شهید صدوقی اصفهان در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد که این ظرفیت تا 100 درصد قابل افزایش است.
کد خبر: ۹۳۳۳۱۳۴
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۹

سردار سید رضا مرتضویان در گفتگو با خبرنگار بسیج؛ با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی و افزایش مبتلایان به این ویروس اظهار کرد: بیمارستان سیار شهید صدوقی اصفهان که در سپاهان شهر مستقر شده با حداکثر ظرفیت در حال فعالیت است و در حال حاضر بیش از 60 درصد تخت های این بیمارستان در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد.

رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان با بیان اینکه در تلاش هستیم ظرفیت بیمارستان را به 100 درصد برسانیم خاطرنشان کرد: در صورت استمرار وضعیت کرونایی و نیاز، آمادگی وجود دارد که ظرفیت تخت های بیمارستان را افزایش دهیم.

وی افزود: بیمارستان سیار شهید صدوقی به لحاظ امکانات و تجهیزات هیچ کمبودی ندارد فقط به لحاظ نیروی انسانی کمبود وجود دارد که در حال پیگیری و رفع کمبود هستیم.

سردار مرتضویان با بیان اینکه بخش اورژانس بیمارستان شهید صدوقی بیماران کرونایی را پس از پذیرش بلافاصله به بیمارستان سیار در سپاهان شهر انتقال می دهند افزود: تقریبا بیش از 92 درصد کادر درمان بیمارستان شهید صدوقی اصفهان واکسن دریافت کرده اند که واکسیناسیون مابقی نیروها هم در چند روز آینده انجام می شود.

رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان عامل افزایش ناگهانی آمار مبتلایان و تلفات ویروس کرونا را عادی انگاری بازار گردی ها، دید و بازدیدها، مسافرت ها و دورهمی های ایام عید نوروز و مراسمات عروسی و عزاداری ها بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی دانست و تاکید کرد: مهمترین راه کاهش آمار مبتلایان و تلفات و برگشت به وضعیت کم خطر رعایت دقیق و جدی شیوه نامه های بهداشتی است.

وی خاطرنشان کرد: این وضعیت قابل پیش بینی بود همچنان که هم اکنون هم قابل پیش بینی است هر وقت رعایت شیوه نامه های بهداشتی جدی گرفته و رعایت می شود آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا هم کاهش می یابد و وضعیت شهرها در وضعیت کم خطر قرار می گیرند و هر زمان خطر وجود ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی نادیده گرفته شده بیماری اوج گرفته و در وضعیت پر خطر قرار می گیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار