توزیع ۱۰۰۰ سبد معیشتی بین محرومان در رشتخوار

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار از توزیع ۱۰۰۰ سبد معیشتی بین محرومان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۱۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حمیدرضا نامور در حاشیه مراسم توزیع ۱۰۰۰ سبد معیشتی همزمان با ولادت کریمه اهل البیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) در این شهرستان، گفت: همزمان به سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در نخستین مرحله از رزمایش کمک مومنانه بیش از ۱۰۰۰ سبد معیشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان بین محرومان و نیازمندان در رشتخوار توزیع می‌شود.

وی در تکمیل این مطلب، افزود: این سبد‌های معیشتی به همت خیرین و با کمک نهاد‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی رشتخوار تهیه و طی امروز و فردا بین محرومین و نیازمندان از قبل شناسایی شده در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

نامور در ادامه ضمن تقدیر از زحمات خیرین گرانقدر در جهت فراهم کردن و شکل گرفتن این حرکت خداپسندانه در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده و حضور و کمک خیرین سایر نهاد‌ها و مسئولان طرح کمک‌های مومنانه همچنان ادامه و سفره محرومان در ایام ماه مبارک رمضان خالی نماند.

فرمانده سپاه رشتخوار در تشریح این خبر در رابطه با نحوه توزیع این سبد‌ها و رساندن به دست محرومان این شهرستان، گفت: بررسی و تحویل این سبد‌ها در سطح شهر و روستا‌های رشتخوار با شناسایی محرومین در اولویت انجام شده و به افراد مستحق‌تر در این مناطق خواهد رسید.

رشتخوار دارای بیش از ۶۲ هزار نفر جمعیت است، که بیش از حدود ۸۵ درصد مردم این شهرستان در روستا‌ها سکونت دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار