خبرهای داغ:

پخت ۱۰۰۰ افطاری در مسجد جمعه محله اسلامی آل یاسین سرخه

همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۰۰۰پرس غذای گرم ویژه افطار در مسجد جمعه محله اسلامی آل یاسین شهرستان پخت و توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۷۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با فرارسیدن ماه میهمانی خدا اقدامات خیرخواهانه و تلاش برای رساندن غذای گرم بر سر سفره نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا شدت گرفته است.

به همت مرکز نیکوکاری ولایت، پایگاه امام خامنه‌ای، پایگاه حضرت علی بن ابیطالب (ع) و پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان سرخه 1000 پرس غذای گرم ویژه افطار پخت و در سطح شهرستان توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه ضمن تبریک فرارسیدن ماه پر برکت رمضان اظهار کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری با شیوع ویروس منحوس کرونا رزمایش کمک های مومنانه در سطح شهرستان و محله اسلامی آل یاسین برگزار شد.

وی تصریح کرد: این اقدامات خداپسندانه همچون تهیه و توزیع بسته های معیشتی و پخت غذای گرم و افطار به همت مردم همدل، بسیجیان پرتلاش و خیران نیکوکار با هدف دستگیری از نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا انجام گرفت.

امام جماعت مسجد جمعه شهرستان سرخه با بیان اینکه در ماه میهمانی خدا با تبعیت از حضرت علی (ع) و روایات اسلامی که در مورد اطعام محرومان به خصوص افطاری دادن به روزه داران تاکید شده است، اقدام به پخت 1000 پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان شد.

براتی تاکید کرد: همه مقررات بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا در فرآیند طبخ، بسته بندی و توزیع غذا رعایت و غذای تهیه شده با حفظ شان و آبروی نیازمندان درب منازل آنها توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار