خبرهای داغ:
پیام مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی:

توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی مرهون همت والای کارگران است

توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی مرهون همت والای شما کارگران است که با افزایش کیفیت و تنوع تولیدات و مصنوعات داخلی و با ارائه شیوه های جدید تولید و با خلاقیت، کالاهای موردنیاز کشور را با دستان توانمند خود ساخته اید.
کد خبر: ۹۳۳۸۴۴۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، پیام مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر به شرح زیر است...

یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران عزیز و زحمت کش ، پر توان و تلاش گر که با همت والای خود چرخ تولید  و صنعت کشور را به گردش در می آورند و با اراده های پولادین و روحیه ای خستگی ناپذیر در راستای اعتلای کشور عزیزمان عاشقانه تلاش می کنند ، تجلیل و قدر دانی نموده  و زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.

 خداوند سبحان را شاکرم، بار دیگر توفیق یافتم ، مقام شامخ کارگر را ارج نهاده و هفته کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه های کار و تولید تبریک و تهنیت عرض نمایم. تبریک به کارگران عزیز، خدوم و با بصیرت استان خراسان جنوبی که با دستان پر توان و عرق جبین و با ظهور و بروز ویژگیهای بدیع انسانی ، مصوّر توانمندی های فطری بشر در جهان هستی می باشند؛ چرا که هرجا کار و تلاش هست، شکوفایی و پیشرفت نیز مشهود می شود .

بی تردید توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی مرهون همت والای شما کارگران است که با افزایش کیفیت و تنوع تولیدات و مصنوعات داخلی و تشویق تمام آحاد کشور به خرید کالاهای ساخت داخل و حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان، با ارائه شیوه های جدید تولید و با خلاقیت، کالاهای موردنیاز کشور را با دستان توانمند خود ساخته اید به گونه ای که ضمن مقابله باتوطئه های دشمنان سبب پایداری فعالیت بنگاههای اقتصادی و حفظ اشتغال جوانان این مرز و بوم شده و کشور را به سوی عدالت و پیشرفت و عزّت و سربلندی بیشتر سوق خواهد داد.

اینجانب ، رجاءواثق دارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است؛ با تلاشی فراگیر و بهره‌مندی صحیح از اندیشه‌های نو و هنر بازوی شما کارگران شاهد تحقق آرمان های والای انقلاب باشیم. ازدرگاه خداوند سبحان، عزت ، نصرت وتوفیق کلیه  خدمتگزاران صدیق به نظام  و خصوصاً کارگران شریف را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی )  مسئلت می نمایم .

‌‌‌‌‌              سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار