خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به مناسبت عید فطر در بهار

بهار-فرمانده سپاه ناحیه بهار از توزیع یک هزار بسته معیشتی به مناسبت عید فطر در مرحله سیزدهم رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۹۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به مناسبت عید فطر در بهار

سرهنگ مهدی هندی ورکانه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: مرحله سیزدهم رزمایش مواسات و همدلی به مناسبت عید سعید فطر در شهرستان بهار برگزار شد.

وی افزود: در این مرحله یک هزار بسته معیشتی شامل رب، برنج، ماکارانی، حبوبات، خرما، روغن و... بین آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا و نیازمندان شهرستان بهار توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه  با حضور مسئول بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان و مسئولان پایگاه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه خیرین و بسیجیان با کمک‌های خود سهم بزرگی در تهیه این بسته‌ها دارند، گفت: در مرحله سیزدهم رزمایش همدلی و مساوات ودر راستای فرامین مقام معظم رهبری با محوریت کمک‌های مومنانه،  یک هزار بسته معیشتی شامل مواد غذایی به ارزش  ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

هندی ورکانه با بیان اینکه این سومین مرحله از توزیع ماه رمضان است، افزود: در دو مرحله قبل در آغاز ماه رمضان و لیالی قدر نیز ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان  ویک هزار و ۶۰۰ بسته افطارانه به ارزش ۸۰ میلیون تومان توزیع شد‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار