خبرهای داغ:
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

ترویج فرهنگ اعتقاداتی و مبانی اصیل ایرانی، اسلامی مهمترین راه‌ کاهش معضلات اجتماعی

اسدآباد-عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش گستره فرهنگ اعتقاداتی و مبانی اصیل ایرانی، اسلامی که البته نیاز به ابزار دارد از مهمترین راه‌هایی است که می‌تواند معضلات اجتماعی را کاهش دهد.
کد خبر: ۹۳۴۳۰۳۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

ترویج فرهنگ اعتقاداتی و مبانی اصیل ایرانی، اسلامی مهمترین راه‌ کاهش معضلات اجتماعیکیومرث سرمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: معضلات اجتماعی دارای تبعاتی شوم است که در جوامع رخ می‌دهد و وظیفه اصلی متولیان یافتن علت وقوع و حل این اتفاقات است.

وی تصریح کرد: افزایش گستره فرهنگ اعتقاداتی و مبانی اصیل ایرانی، اسلامی که البته نیاز به ابزار دارد از مهمترین راه‌هایی است که می‌تواند معضلات اجتماعی را کاهش دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختلاف طبقاتی و مشکلات اقتصادی نیز از عوامل مهمی هستند که وقوع اتفاقات تلخ این موضوع را به دنبال دارند، بیان کرد: اضطراب، استرس و شبیخون فرهنگی از جمله فضای رهاشده مجازی نیز از زمینه‌های ارتکاب معضلات اجتماعی هستند.

وی افزود: امروز در کشورهای غربی که بعضاً به مسائل اخلاقی هم اعتقاد ندارند کنترل زیادی بر روی فضای مجازی وجود دارد اما متاسفانه این کنترل آنچنان که باید از سوی نهادهای متولی در کشور ما صورت نمی‌گیرد.

سرمدی گفت: به طور قطع بخشی از شکاف طبقاتی مربوط به کم کاری مدیران کشور است و اگر آنطور که باید خدمات لازم همچون ایجاد اشتغال به شهروندان ارائه می‌شد امروز شاهد حجم کمتری از معضلات بودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار