امام جمعه درگز:

راهبرد كلان انقلاب اسلامى، وحدت اسلامى است

حجت الاسلام ایروانی گفت: انقلاب ما نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام است، به همین جهت راهبرد كلان انقلاب اسلامى، راهبرد وحدت اسلامى است.
کد خبر: ۹۳۴۳۲۵۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

حجت الاسلام محمدحسین ایروانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی گفت: دولت نتانیاهو برای نجات از مخمصه‌ای كه در آن گرفتار شده با جلو انداختن گروهك‌های تندرو یهودی اقدامات مذبوحانه‌ای را آغاز كرده که بگویند مسجد الاقصی در حقیقت معبد كذایی آنان است و صهیونیست‌ها نسبت ‌به مسلمانان حقانیت بیشتری در این مسجد دارند اما تفكر گروهك‌های تندرو یهودی مبتنی بر جایگزینی دینی است، یعنی تخریب كامل مسجد الاقصی.

حجت الاسلام ایروانی تصریح کرد: تلاش دولت صهیونیسم با این چهره مذهبی اولا با هدف جبران شكست‌ در سال‌های اخیر در برابر مقاومت بوده و در ثانی می کوشد تا  از این بن‌بست سیاسی و اجتماعی و بی‌دولتی خارج شود، همچنین نتانیاهو می خواهد با بحرانی كردن اوضاع قدس و تحریك تندروهای صهیونیست، جامعه ‌بی‌هویت كنونی را به سمت اتحاد و یكپارچگی پیش ببرد.

وی تبیین کرد: اما بر خلاف تمام این تلاشها، دو اتفاق بزرگ در حال رخ دادن است؛ مردم قدس به این نتیجه رسیده‌اند كه باید به مبارزه و مقاومت مسلحانه روی بیاورند و مقاومت غزه و حماس و جهاد اسلامی در این دفاع مقدس از دوشنبه شب با موشك‌باران صهیونیست‌ها به كمك آنان آمده‌اند. این یعنی اتحاد و وحدت مقاومت فلسطین در سراسر این سرزمین مقدس.

امام جمعه درگز با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) اظهار کرد: انقلاب ما محدود به ایران نیست بلکه نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمدارى حضرت حجت است. بنابراین باید براى كمك به حضرت تا مى‌توانیم از توان جریان جهل و تأویل عصر جاهلیت ثانى کاسته و آن‌را از بین ببریم؛ به همین جهت راهبرد كلان انقلاب اسلامى، راهبرد وحدت اسلامى است.

حجت الاسلام ایروانی با تسلیت فاجعه اخیر در به شهادت رساندن دانش آموزان مدرسه ای در کابل، خاطرنشان کرد: پشت صحنه واقعى این جنایات سیاست شیطانى آمریكاست. آمریكایی كه از سال 81 تاكنون در افغانستان بوده و اکنون چاره‌اى جز خروج از این كشور ندارد. لذا براى این‌كه مردم را بیشتر خسته كند با این تحركات در حال انتقام‌جویى‌هاى كینه‌توزانه از مردم منطقه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار