خبرهای داغ:

برگزاری جلسه توجیهی پایگاهی در سرخه

جلسه توجیه برنامه های پایگاه های شهرستان سرخه در سال جاری با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۸۴۱
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه توجیه برنامه های سال 1400 با حضور پایوران ناحیه و فرماندهان پایگاه های خواهران و برادران در سطح شهری و روستایی در سالن جلسات سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.

سرگرد مهدی ادهم در این جمع ضمن تاکید بر اجرای کامل اهداف و برنامه های بسیج و اهمیت برپایی آن ها اظهار کرد: بسیج به عنوان مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نهاد اجتماعی کشور می‌تواند در حوزه‌های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی، نقش‌آفرینی کند.

وی افزود: امروز بسیج به سازمانی قدرتمند و منسجم تبدیل شده است که دامنه فعالیت‌هایش همه حوزه های مختلف دفاعی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و غیره را در بر می گیرد و هرجایی که مردم و نظام نیاز به کمک دارند وارد میدان می شود و به حل مشکلات کمک می کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه تصریح کرد: بسیج برای آرامش و آسایش مردم به میدان آمده است تا مردم احساس نا امنی نکنند. ایست و بازرسی های بسیج موجب شده تا ترس در دل خائنین بیافتد که بسیاری از آنها هم در دام بسیجیان ما در ایست وبازرسی ها و گشت های محله محور می افتند.

ادهم ضمن اشاره به سند انتظار بسیجیان گفت: این سند نقشه راه را برای حرکت در فرآیند انقلاب اسلامی ترسیم می‌کند. ما نیز باید تلاش کرده و برنامه های خود را براساس این سند تنظیم و در طول سال اجرا کنیم.

وی بر ظرفیت و پتانسیل عظیم مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج برای جذب و تربیت جوانان مومن انقلابی و توجه هرچه بیش تر بر آن تاکید کرد.

گفتنی است در پایان فرماندهان پایگاه ها نظرات پیشنهادی خود را ارائه دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار