خبرهای داغ:
بخشدار پیرسلمان خبر داد

آغاز عملیات بهسازی در روستای ده سفید اسدآباد

اسدآباد-بخشدار پیرسلمان از آغاز عملیات بهسازی در روستای ده سفید دهستان کلیایی از توابع بخش پیرسلمان شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۴۸
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳

آغاز عملیات بهسازی در روستای ده سفید اسدآبادمحمود فیروزبخت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: پس از پایان عملیات بهسازی در روستای دهبور با استقرار ماشین آلات سنگین عمرانی عملیات بهسازی به همت مدیریت بنیاد مسکن شهرستان اسدآباد در روستای ده سفید دهستان کلیایی از توابع بخش پیرسلمان شهرستان اسدآباد آغاز شده است .

وی تصریح کرد: در این روستا توسط دهیاری روستای ده سفید عملیات جدول‌گذاری برای هدایت فاضلاب در حال اجرا است.

بخشدار پیرسلمان در ادامه ضمن تشکر از همکاری مدیریت شرکت توزیع برق، مدیریت منابع طبیعی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد افزود: عملیات نصب ترانس برق و تیرهای برق رسانی به دکل bts ایرانسل که طی سه ماهه گذشته برای تقویت آنتن دهی تلفن همراه در منطقه کلیایی به خصوص روستاهای حیدرآباد، نادرآباد و چشمه علی نصب شده در حال انجام است.

وی اظهار داشت: با همکاری مدیریت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسدآباد و دهیاری روستای طویلان سفلی پل عبوری از محور روستای رستم‌آباد در دهستان کلیایی که طی دو سال گذشته کاملا با گل و لای مسدود شده بود پاکسازی و لایروبی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار