خبرهای داغ:

اهدای ۲۰ سری جهیزیه به زوج‌های کم‌برخوردار شاهرودی

شاهرود_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اهدای ۲۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم‌برخوردار این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۵۷۰۱
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
اهدای ۲۰ سری جهیزیه به زوج‌های کم‌برخوردار شاهرودیسرهنگ محمد خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اهدای ۲۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم‌برخوردار شهرستان شاهرود اظهار کرد: این سرویس‌ها هرکدام شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، اتو، اجاق‌گاز، سرویس قابلمه و ... است که با کمک خیران و همت بسیج سازندگی تهیه و اهدا شد.
وی با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری بسیج افزود: این رزمایش با فراخوان بسیجیان در قالب پایگاه و گردان‌های امام علی (ع)، بیت‌المقدس و کوثر در راستای حفظ و انسجام بسیجیان اجرا شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: برپایی همایش دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، دوومیدانی و فوتبال از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در این شهرستان بوده است.
خوش‌قدم با اشاره به برگزاری رژه خودرویی نیرو‌های مسلح شهرستان شاهرود گفت: این رژه از گلزار شهدا محله باغ زندان تا گلزار شهدای شاهرود با حضور یگان‌های موتوری و خودرویی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار، گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و گردان‌های بسیج برگزار شد.
وی با اشاره به برپایی یادواره شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات الی بیت‌المقدس، افزود: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران این عملیات و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به همت پایگاه‌های بسیج از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این روز بزرگ در شهرستان شاهرود بوده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بیان می‌کنند «خرمشهر‌ها در پیش است»، خاطرنشان کرد: امروز تفکر مقاومت که برگرفته از فتح خرمشهر است، منطقه را درنوردیده و فلسطین مظلوم با همین مقاومت توانست رژیم غاصب صهیونیستی را به‌زانو درآورد و تفکر مقاومت تعیین‌کننده آینده منطقه و جهان برابر استکبار جهانی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار