حضور یکپارچه مردم، در انتخابات دشمن را مأیوس و سبب کاهش کارآیی آن‌ها می‌شود

شاهرود_ فرمانده سپاه شاهرود گفت:حضور یکپارچه مردم، حضور پرشوق و امیدوارانه و قدرتمندانه مردم موجب میشود که دشمن مأیوس بشود؛ وقتی دشمن مأیوس شد، کارآیی خود را از دست خواهد داد.
کد خبر: ۹۳۴۵۷۷۲
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
حضور یکپارچه مردم، در انتخابات دشمن را مأیوس و سبب کاهش کارآیی آن‌ها می‌شودبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌های دختران حوزه بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) شاهرود با بیان اینکه انتخابات، شاخص و عَلم نظام جمهورى اسلامى است و مهم استآ افزود: انتخابات براى ما یک پرچم افتخار است؛ نشانه مردم‏سالارى دینى است.
وی افزود: انتخابات براى کشور، براى نظام، براى مردم، در همه دوره‏ها یک دستاورد بزرگ است و انتخابات، آن نقطه اساسى وصل افکار و آراى مردم به بدنه نظام اجرایى است.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره بهبیانات رهبر انقلاب، گفت: انتخابات، فقط یک پدیده سیاسى نیست، انتخابات، مظهر حضور مردم، مظهر احقاق حق، مظهر توانایى و اقتدار ملى براى یک کشور است.
وی تصریح کرد: انتخابات اگر به‏ صورت مطلوب انجام بگیرد، آینده را تضمین و امنیت کنونى را هم تأمین می‌کند.
خوشقدم با بیان اینکه از دیدگاه رهبر انقلاب در انتخابات، دو مسئله از همه مهمتر است، افزود: مسئله اول، حضور مردم، شرکت مردم که بایستی وسیع و گسترده باشد و مسئله دوم، قانون گرائی در انتخابات، وفاداری به قانون، و احترام به رای مردم است.
وی با تاکید بر حضور حدّاکثری و عمومی مردم در انتخابات اظهار کرد: حضور یکپارچه مردم، حضور پرشوق و امیدوارانه و قدرتمندانه مردم موجب میشود که دشمن مأیوس بشود؛ وقتی دشمن مأیوس شد، کارآیی خود را از دست خواهد داد.
فرمانده سپاه شاهرود با برشمردن ویژگی‌های انتخاب اصلح، گفت: کار اجرایی بلد باشد و توانایی کشیدن بار سنگین اداره مملکت را داشته باشد، نقاط قوت امروز را منهای نقاط ضعف موجود داشته باشد، توانایی مدیریت اجرائی کشور را داشته باشد، معتقد به قانون اساسی و دارای روحیه مقاوم در برابر دشمنان باشد، با برنامه، باتدبیر و باحکمت باشد.
وی ادامه داد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشد، مهذب به اخلاق باشد، به حاشیه‌ها نپردازد و وعده بی‌مبنا ندهد، تدین، تعهد، آمادگی و توانائی انجام کار بزرگ مدیریت عالی اجرائی کشور را داشته باشد، کاری، مردمی، مقاوم، ارزشی، باتدبیر و قانون‌مدار باشد و درد مردم را حس کند.
فرمانده سپاه شاهرود اضافه کرد: پیش‌برنده کشور در عرصه‌های مادی و معنوی باشد، انسانی شایسته، وارسته، باعزمِ، مؤمن، انقلابی و با همت جهادی باشد، همتش بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدف‌های انقلاب باشد، شعار‌هایی بدهد که منطبق با واقعیات کشور باشد، بتواند با امانتِ کامل بار سنگین ریاست جمهوری را بر دوش بکشد، بتواند برای بازکردن گره مشکلات، ایستادگی، عزت ملی و آینده کشور تلاش کند، ریخت‌و‌پاش و تبلیغات زیاد از اندازه نداشته باشد.
وی با تاکید بر توجه به این شاخص‌های مد نظر رهبری بر حضور و انتخاب درست تاکید کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار