خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

۳۵۰۰ دانش‌آموز نهاوندی تحت پوشش طرح شهید محمدی است

نهاوند-فرمانده سپاه نهاوند گفت: طرح شهید محمدی یکی از طرح‌های هفتگانه اعتلای بسیج است، در شهرستان نهاوند تعداد ۱۲ مدرسه تحت پوشش مربیان طرح شهید بهنام است که حدود ۳ هزار و ۵۰۰ بسیجی در این طرح فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۴۶۱۷۷
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

۳۵۰۰ دانش‌آموز نهاوندی تحت پوشش طرح شهید محمدی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در جمع بسیجیان طرح شهید بهنام ضمن گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: حماسه سوم خرداد نماد غرور و غیرت ملت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایرن همواره در طول تاریخ گردنه‌های متعددی را پشت سر گذاشته است، عنوان کرد: هشت سال دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ پر افتخار ملت ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ضمن تشکر فعالیت بسیجیان فعال و تاثیرگذار در طرح افزود: طرح شهید بهنام محمدی یکی از طرح‌های هفتگانه اعتلای بسیج است، در شهرستان نهاوند تعداد ۱۲ مدرسه تحت پوشش مربیان طرح شهید بهنام است که حدود ۳ هزار و ۵۰۰ بسیجی در این طرح فعالیت می‌کنند که این طرح تربیتی به دنبال تربیت نوجوان در تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد است.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر تقويت جوانان انقلابی تاكيد فراوان دارند كه اجراي طرح شهيد بهنام محمدی در اين راستا بوده و تاكنون جوانان مستعدی از بين مدارس برای حضور در مساجد انتخاب شده‌اند.

مختاری اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب و اسلام علیه جوانان و نوجوانان کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند تا  بین آنان و دین جدایی بیندازند، باید توجه داشته باشیم با انجام فعالیت و برنامه‌های منظم و زیبا فرهنگی تربیتی، نقشه های دشمنان را خنثی کنیم و این کارهای فرهنگی تربیتی، سخت و نیاز به روحیه جهادی شما مربیان عزیز دارد.

وي گفت: شناسايي و تقويت اين قشر از جامعه مي‌تواند انقلاب را در مقابل توطئه‌های دشمن بيمه كرده و آنها را از خطر آسيب‌های اجتماعی دور نگه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: دشمن همواره تفكر جوانان كشور را هدف قرار داده و ما می‌توانيم با تقویت روحيه انقلابی دربين جوانان و نوجوانان آنها را با توطئه‌های دشمن بيشتر آشنا كنيم.

در پایان بسیجیان طرح شهید بهنام محمدی به مشکلات سد راه طرح به بحث پرداخته شد و فرمانده و رئیس آموزش و پرورش شهرستان نهاوند نیز پاسخ و پیگیری‌های لازم را انجام دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار