خبرهای داغ:

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با خانواده رزمندگان و شهدا دیدار کرد

سرگرد محمد مهدی ادهم به پاس قدردانی از از جانفشانی های رزمندگان و صبر خانواده های شهدا با آن ها دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۴۶۴۲۰
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ سرگرد محمدمهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه و بسیج پیشکسوتان، با خانواده رزمندگان و شهدا در شهرستان سرخه دیدار و گفتگو کردند.

سرگرد محمدمهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه در این جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرمایه‌هایی ارزشمند جامعه خواند و اظهار کرد: عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است.

وی با بیان اینکه دیدار با خانوادهای معظم شهدا به نوعی لبیک به ندای مقام معظم رهبری است، مهم‌ترین وظیفه مسئولان را تکریم خانواده شهدا دانست و افزود: خانواده معظم شهدا در دامان خود فرزندان رشید و مؤمنی تربیت کرده و با تشویق آنان برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کردند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با اشاره به جایگاه والای شهدا، صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا را ستود و آن را یکی از شاخصه‌های حفظ نظام انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و الگوسازی شخصیت و سیره زندگی این عزیزان یکی از وظایف اصلی جامعه در قبال شهیدان است.

ادهم خاطرنشان کرد: خانواده های معظم شهدا با خدا معامله کردند و دارای اجر عظیم هستند و این بزرگواران با مجاهدت، صبر و بصیرت که در طول این سال ها داشتند از امتحان بزرگ الهی پیروز و سربلند بیرون آمدند.

وی بیان داشت: امروز امنیت، آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد، مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با اهدای جان و هستی خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار