فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

امروز صحنه نبرد و جهاد ما انتخابات است

فرمانده سپاه بردسکن اظهار داشت: دشمنان درحال تلاش برای دلسرد و ناامید کردن مردم هستند.
کد خبر: ۹۳۴۶۶۳۹
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در سالن فرهنگ مدرسه شهید عاشوری در جمع فرهنگیان تراز انقلاب بردسکن اظهارداشت:نقش فرهنگیان در طول ۴۲ ساله انقلاب اسلامی ایران یک نقش بی بدیل بوده است.
 
وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود:امروز اگر بخواهیم نسل جوان و نوجوان را نسبت به تاثیر و نقش دوران ۸ سال دفاع مقدس آگاه کنیم نیازمند بازخوانی و تبیین این ایام است که می‌طلبد دراین حوزه بیشتر اطلاع رسانی شود. سرهنگ جنیدی ادامه داد:دشمنان در تلاشند تا مدارس ما را به سمت وسوی غربی شدن پیش ببرند.
 
وی نقش معلمین را در این زمینه مهم توصیف کرد و تاکید کرد:شما معلمین عزیز به عنوان فرهنگیان تراز انقلاب اسلامی می‌خواهم قبل از شروع کلاس یک دقیقه از خاطرات و وصایی شهیدان را در کلاس قرائت کنید.
 
فرمانده سپاه بردسکن بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران درحال بزرگتر شدن وتکامل یافتن است گفت:هم اکنون ماشاهدافزایش ۱۰ برابری مسلمانان در اتحادیه اروپاهستیم و طبق گفته کارشناسان تا آینده ۱ سوم این اتحادیه را مسلمانان تشکیل خواهند داد.
 
در ادمه سرهنگ علیرضا جنیدی به مسئله انتخابات پرداخت واظهارداشت:راه اصلی غلبه بر استکبار حضورآگاهانه مردم در صحنه‌هایی است که باید حضور داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه امروز دشمن وقتی دید با قدرت نظامی و فیزیکی نمی‌تواند مقابل نظام و انقلاب ما بایستد و جرات رویارویی ندارد، به‌دنبال راهکار دیگر برای ضربه زدن به انقلاب و نظام افتاد، گفت: خرمشهر‌هایی که در پیش داریم در تصرف جغرافیای زمینی نیست، جغرافیای امروز دشمن؛ تفکر، ذهن و ایجاد یاس و ناامیدی است که استکبار برای رسیدن به این نقطه سال‌ها سرمایه‌گذاری‌های فراوانی انجام داد.

جنیدی ادامه داد: یکی از امتیازات شهید سلیمانی که محبوب قلوب و سردار دل‌ها شد و موجب شد فتوحات بزرگ برای امت اسلام رقم بخورد، این بود که او در پرتو ایمان، اخلاص و توکل؛ خود را سرباز ولایت خواند، اگر می‌خواهیم سربلند و سرافراز باشیم باید همانند حاج قاسم سربازی ولایت کنیم که تنها راه دفاع از اسلام دفاع از ولایت فقیه است و امیدوارم خداوند به ما این‌چنین درک و معرفتی عنایت کند.
 
وی تصریح کرد: امروز باید جهادی در خور انقلاب داشته باشیم و حق جهاد و مقدمات جهاد را ادا و مهیا کنیم، این جهاد نشست‌ها، اولویت‌ها و نقشه راه دارد، امروز ولیِ امر مسلمین همه را به جهاد مقدس فراخواند، ما در عرصه کارزار با دشمنان هستیم و این مجاهدت سختی‌های فراوانی نسبت به کارزار نظامی دارد.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: در جهاد ما، قطعا باید الزامات آن رعایت شود، امروز صحنه نبرد و جهاد ما انتخابات است، افکار و اندیشه‌ها را هوشیارانه در مسیر انقلاب به‌کار گیریم و بدانیم کشور ما رقابتی‌ترین، آزادانه‌ترین و سالم‌ترین انتخابات را برگزار می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: باید امیدآفرینی و مشارکت‌آفرینی آگاهانه را افزایش دهیم، دشمنان تلاش دارند مردم را دلسرد و ناامید کنند، آن‌ها می‌گویند رای شما تاثیری ندارد، فضای مجازی را نیز به کار گرفت تا برای کاهش مشارکت مردم اقدام کنند. امیدواریم مردم مجاهدانه مشارکت بی‌نظیری داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها