فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

معیشت مردم و اقتصاد کشور باید مدنظر رییس جمهور باشد

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: آنچه که امروز باید مدنظر رییس جمهور باشد مسئله معیشت مردم و اقتصاد کشور است، لذا به کسی که وعده غیر صادقانه بدهد و نسبت به مشکلات دغدغه نداشته باشد نمیتوان میدان داد.
کد خبر: ۹۳۴۶۶۴۱
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان رضوی؛ سرهنگ علیرضا جنیدی در گردهمایی دختران انقلاب و در جمع تعدادی از رای اولی‌های خواهر که به همت حوزه بسیج دانش آموزی کوثر در محل گردان امام حسین (ع) شهرستان بردسکن برگزار شد، اظهار داشت: حجاب، حیا و پیروی از ولایت فقیه از وصیت نامه همه شهدا بوده و اصل مطلب این است که سعی کنیم خون­ شهیدان پایمال نشود.
 
وی افزود: در تمامی انتخابات واژه‌ای بعنوان رای اولی وجود دارد که این افراد با حضور پررنگ خود در سرنوشت کشور تاثیر گذار هستند.
 
جنیدی بیان داشت: آنانی که شور و شوق اولین انتخاب را با خود دارند روز‌های تصمیم را سپری می‌کنند تا بتوانند در روز موعود دست به انتخابی نو و تاثیرگذار بزنند.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن انتخابات را مهمترین بزنگاه در کشور و گفت: همیشه با حضور هوشمندانه مردم در تمامی عرصه‌ها نقشه دشمنان را خنثی کردیم و لذا یکبار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای دشمن را ناامید خواهیم کرد.
 
جنیدی با بیان اینکه میدان دادن به جوانان میتواند گره از مشکلات کشور باز کند، اظهار کرد: نقص‌ها و مشکلات کشور به نارسایی‌های مدیریتی مربوط است و راه حل آن فرصت دادن به جوانان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها