سردار دامغانی:

همه باید برای روی کار آمدن دولت انقلابی تلاش کنند/جنگ اخیر غزه، ضربه محکم بر پیکر رژیم صهیونیستی بود

سردار دامغانی ادامه داد: رهبری فرمودند که راه علاج مشکلات کشور ، روی کار آمدن دولت انقلابی است و همه باید برای روی کار آمدن دولت انقلابی تلاش کنند.
کد خبر: ۹۳۴۶۶۷۸
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع طلاب و روحانیون استان سمنان گفت:امروز آمریکا رو به افول است و نشانه های آن به وضوح در سیاست خارجی و اوضاع داخلی این کشور مشخص است.

وی افزود: جنگ اخیر غزه و رژیم صهیونیستی، ضربه محکم غزه بر پیکر رژیم جعلی صهیونیستی بود که باعث شکست بزرگ اسرائیل شد و امروز پایه های این رژیم جعلی از هر زمان دیگری سست تر است .

او ادامه داد: باتوجه به نزدیکی به انتخابات، تمامی پایگاه های مقاومت در سطح استان در راستای تولید محتوای مناسب و روشنگری برای مردم در فضای حقیقی و مجازی تلاش می کنند.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این جلسه گفت: یکی از تاکیدات رهبری به جوانان این است که همواره تاریخ انقلاب را بخوانند و از آن درس گیرند.

وی افزود: همه باید تلاش کنند تا در کنار حضور حداکثری مردم در انتخابات، گزینه مناسب و انقلابی را انتخاب کنند.

او ادامه داد: رهبری فرمودند که راه علاج مشکلات کشور ، روی کار آمدن دولت انقلابی است و همه باید برای روی کار آمدن دولت انقلابی تلاش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار