معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح:

به دور بودن از هرگونه تجملات و اشرافیت مهم ترین معیار اصلح بودن فرد در انتخابات است

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: معیار امروز اکثر جامعه برای انتخاب اصلح،شخصیتی مثل شهید رجایی است که به دور از هرگونه تجملات و اشرافیت و به دنبال رفع مشکلات مردم باشد نه اعتلای خودش.
کد خبر: ۹۳۴۷۵۳۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سنایی راد به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در نشست سیاسی در جمع مسئولین و بسیجیان شهرستان خواف به ایراد سخن پرداخت.

وی با بیان اینکه معیار ها و خطوط انقلاب مطابق با موازین دین است ،افزود: منشاء تمام کینه و دشمنی مستکبرین با نظام و انقلاب به خاطر مبانی دینی نظام است که بر پایه ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار بنا شده است.

سردار سنایی راد بیان داشت: مولفه  قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز بیش از پیش برای دشمنان معنی پیدا کرده و باعث شده که در جنگ اخیر 12 روزه فلسطین آنها عقب نشینی و اعلام آتش بس یک طرفه آن هم بدون هیچ قید و شرطی کنند،این ها همه از برکات این نظام مقدس است که بر پایه ظلم ستیزی استوار گشته است.

معاون سیاسی ستاد کل نیرو های مسلح افزود: از دیگر افتخاراتی که امروز شاهد عقب نشینی و انزوای دشمن در رابطه ی با آن بودیم موضوع ارسال نفتکش های ایرانی حامل بنزین به ونزوئلا آنهم با پرچم به اهتزاز آمده جمهوری اسلامی ایران بر فراز نفتکش ها بود که علی رغم اینکه تهدید هم کردند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

وی افزود: اما نکته مهمی اینجاست که باید به آن توجه شود و آن اینکه مردم در پشت این مولفه های قدرت نقش مهمی دارند و اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به این قدرت والا رسیده است به پشتوانه همراهی مردم بوده است، برای مثال در حمله به پایگاه عین الاسد قبل از اینکه سپاه پاسداران این سیلی دردناک را به صورت پلید دشمن بنوازد این مردم بودند که با حضور میلیونی خود در تشییع پیکر سردار مشتی آهنین بر دهان آمریکا کوبیدند و پشتوانه زدن سیلی و موشک باران عین الاسد شدند.

سردار سنایی راد خاطر نشان کرد: امروز مسئله ی کشور، مسئله ی انتخابات است، اینکه مردم تصمیم بگیرند با ارزشهای امام و انقلاب بمانند یا از آنها خداحافظی کنند! یکی از بزرگترین گلوگاه ها و پیچ های بزرگ انقلاب همین انتخابات پیش روست، البته مردم بصیر ما امروز طبق نظر سنجی هایی که انجام شده حدود 17% آنها اعتراف به انتخاب اشتباه در دوره های قبل می‌کنند و خود را در شکل گیری وضع موجود سهیم می دانند، اما همین رشد بصیرت و تجربه ای که شاهد آن بودیم مردم را به رشدی رسانده که با حساسیت بیشتری در انتخاب اصلح مبادرت می ورزند که همین امر موجب امیدواریست.

وی افزود: معیار امروز اکثر جامعه برای انتخاب یک رئیس جمهور اصلح این است که باید شخصی پای کار بیاید که ضد فساد باشد و علاوه بر آن گفتار و رفتار او بر پایه ی عمل استوار باشد.شخصیتی مثل شهید رجایی که به دور از تجملات و اشرافیت، به دنبال رفع مشکلات مردم باشد و نه اعتلای خودش! امین بودن و داشتن نبوغ و استعداد و تجربه در حل مسائل و بحران های مملکت از دیگر ملزومات فرد اصلح است که مردم ایران باید به آن مبادرت ورزیده و در شناسایی فرد اصلح معیار خود قرار دهند.

سردار سنایی راد در پایان بر توانمندی نیروهای جوان و انقلابی تاکید نمود و افزود: اگر ما در زمان جنگ حتی برای واردات گلوله ی آر پی جی از روسیه مشکل داشتیم اما امروز موشک نقطه زن آن هم در فاصله ی چند روز ساخته و آماده شلیک میکنیم که اینها همه و همه مرهون خون شهدا و به پشتوانه ی شما مردم بوده است که انشاءالله با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح شاهد قدرت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار