خبرهای داغ:

جذب بودجه قابل قبول برای شاهرود و میامی

شاهرود_نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال برای شاهرود و میامی بودجه قابل قبولی با محوریت اشتغالزایی در سطح کلان دریافت شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۶۲۸
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
جذب بودجه قابل قبول برای شاهرود و میامی/بسیاری از مشکلات مردم با قابل حل استبه گزارش خبرنگار بسیج، علی اصغر خانی در نشست شورای اداری بخش بسطام شهرستان شاهرود در تالار شهید مفتح این شهر از مسوولان این ۲ شهرستان خواست تمام توان خود را برای جلب رضایت مردم بگذارند و گفت: امسال برای شاهرود و میامی بودجه قابل قبولی با محوریت اشتغالزایی در سطح کلان دریافت شد.
وی، از مردم خواست اگر گلایه‌ای از مسوولان دارند با وجود ناراحتی خود، حساب نظام و انقلاب را از آنان جدا کنند چرا که چارچوب نظام باید حفظ شود.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه نباید اجازه داد دشمنان و بدخواهان از ما سوء استفاده کنند، ابراز کرد: در ۴۲ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد هیچ گاه دشمنان اینقدر اصرار نداشتند که پای صندوق‌های رای حاضر نشویم.
وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال خیر مردم نیست، افزود: آن‌ها می‌خواهند گام‌ها و اقدامات بعدی را در ایجاد فشار اقتصادی به مردم اجرایی کنند و دیگر چیزی نمانده است که تحریم نکرده باشند.
این نماینده مجلس با تاکید بر این که کشور در برابر تحریم‌ها نباید منزوی برخورد کند گفت: بسیاری از مشکلات مردم با یک تصمیم کوچک قابل حل است، اما ما این کار را نکردیم.
خانی ادامه داد: همه گله‌ها و حرف‌هایی که مردم پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی و پس از آن به من زدند چه آن‌ها که لحن تند داشتند و چه آن‌هایی که با خنده حرفشان را زدند، درست بود.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه به سرمایه گذاران بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: منطقه بسطام در بخش گردشگری ظرفیت خوبی دارد و باید علاوه بر کمک به بخش خصوصی، زمینه سازی برای سرمایه گذاری و رفع موانع در دستور کار مسئولان باشد.
خانی با انتقاد از ایجاد مانع بر سر راه سرمایه گذاران در شاهرود تصریح کرد: با کمک وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یکی از سرمایه گذاران بزرگ کشور را که تاکنون در ۱۰ نقطه دیگر سرمایه گذاری کرده است و یک ریال تسهیلات بانکی نیاز ندارد با آورده ۲۰۰ میلیارد تومانی به شاهرود آوردیم، اما کارش برای یک عوارض حدود ۷۰۰ میلیون تومانی به شهرداری ۲ ماه متوقف شده است.
وی اضافه کرد: امروز دیگر مانند ۱۰ یا ۲۰ سال قبل نیست که سرمایه گذار پشت در اتاق ما بایستد و اگر نتوانیم او را نگاه داریم می‌رود.
خانی یادآور شد: بهترین مسیر برای حل مشکل اشتغال شاهرود جذب سرمایه گذار است و هرجایی اگر قرار بر حضور سرمایه گذار و دریافت وام باشد آماده همکاری هستم.
بیشترین جذب اعتبارات ملی برای شهرستان شاهرود
فرماندار شاهرود نیز در این نشست با بیان اینکه بیشترین سهم اعتباری امسال این شهرستان از محل اعتبارات ملی است، افزود: در حوزه‌هایی مانند راه و شهرسازی، ورزش و آب و فاضلاب امسال اعتبارات خوبی به ویژه در بخش اعتبارات محرومیت زدایی جذب شده است.
ابوطالب جلالی به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: در چند روز باقی مانده تا انتخابات امیدواریم با دعوت مردم به مشارکت حداکثری شاهد برگزاری انتخاباتی در تراز نظام جمهوری اسلامی و در شان مردم به ویژه مردم شهرستان شاهرود باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار