مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع):

حضور حداکثری و انتخاب اصلح موجب اقتدار ایران اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح موجب اقتدار ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۵۰۶۳۴
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر در نشست خانواده و سبک زندگی اسلامی خانواده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان ضمن تبریک دهه کرامت با اشاره به کرامات و فضایل حضرت معصومه سلام الله علیها کریمه اهل بیت و امام رضا علیه السلام گفت: امام رضا علیه السلام آقای کریمان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به عوامل استجابت دعا، بیدار شدن و بهره مندی از مواهب سحر و اقامه نماز اول وقت و نماز شب را از جمله عوامل استجابت دعا برشمرد.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق علیه السلام، تصریح کرد: دروغگویی، بداخلاقی، حسادت، از جمله رذایل اخلاقی است که باید از آنها اجتناب کرد و اعتماد به خدا، خوشرفتاری با همسایگان، عدم رفاقت با افراد بی دین، مشورت با افراد خدا ترس نیز از جمله ویژگی هایی است که باید هر فرد مومن و مسلمان رعایت کند.

کارشناس مسایل دینی و فرهنگی، با اشاره به اهمیت سازگاری و تعامل در خانواده ها، تاکید کرد: اگر در خانواده هر یک از زن و مرد نقش و وظیفه خود را ایفا کنند و اصول اخلاق را رعایت نمایند، مشکلات و اختلافات کمتر و صفا و صمیمیت در زندگی ها نهادینه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو تاکید کرد: هر کس در دنیا زیر سایه انتخابش زندگی می کند و اگر انتخاب خوب و صحیح باشد آسایش و آرامش را به دنبال دارد و الا عکس آن اتفاق می افتد.

وی حضور حداکثری و انتخاب اصلح و انتخاب دولت کارآمد انقلابی را عاملی موثر در اقتدار ایران اسلامی، رفع مشکلات اقتصادی، رونق بازار تولید، پیشرفت جامعه و برون رفت از گرفتاری های عموم مردم دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار