خبرهای داغ:

بداخلاقی، تنش آفرینی و ۲ قطبی سازی برای مصالح ملی مفید نیست

شاهرود_امام جمعه شاهرود رقابت در روزگار خدمت را ناشایست خواند و گفت: بداخلاقی، تنش آفرینی و ۲ قطبی سازی در کشور برای مصالح ملی مفید نیست.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۲۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شاهرود در مصلای بزرگ پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: رقبای انتخاباتی که صاحب ایده بودند، بعد از انتخابات با وفاق، همکاری و هم افزایی منتخب مردم را یاری کنند.
وی افزود: امروز مردم پای صندوق‌های رأی می‌آیند و فرد اصلح را انتخاب می‌کنند و از فردا همه باید رقابت را کنار گذاشته و با مهربانی، بردباری و وحدت برای آبادانی کشور تلاش کنند.
وی با بیان اینکه از شنبه منتخب ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا‌ها مشخص می‌شوند، تصریح کرد: برخی نامزد‌های انتخاباتی برنامه‌های خوب و جامعی مطرح کردند که آن‌ها باید در کنار رییس جمهور منتخب قرار گیرند و با همکاری مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را حل نمایند.
امینی، ادامه رقابت در روزگار خدمت را ناشایست خواند و اظهار کرد: بداخلاقی، تنش آفرینی و ۲ قطبی سازی در کشور برای مصالح ملی مفید نیست.
امام جمعه شاهرود ادامه داد: در انتخابات شورا‌های شهر و روستا هم افرادی با برنامه بودند که آنان نیز باید به کمک افراد منتخب مردم بیایند و در آبادانی شهر و روستا‌ها سهیم باشند.
وی با بیان اینکه حضور رهبر معظم انقلاب در ساعات اول صبح در پای صندوق درس بزرگی است، تصریح کرد: در هیچ جای دنیا انتخاباتی مانند انتخابات کشور ما مورد هجمه دشمنان قرار نگرفته است، اما مردم آگاهانه و هوشیارانه این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.
امینی، به سرنگونی دولت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: دولت جدید صهیونیستی نیز جنایت در غزه را در دستور کار دارد.
امام جمعه شاهرود با اشاره به مذاکرات هسته ای، ابراز داشت: طولانی شدن مذاکرات برجامی به مصلحت کشور نیست، این مذاکرات تاکنون دستاورد مهمی برای مردم نداشته است.
به گفته وی، برجام در صورتی مفید است که همه کشور‌های مذاکره کننده پای آن بایستند و به تعهدات آن با صداقت عمل کنند.
وی به سالروز تولد امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: کانون‌های خادمیاران رضوی در تمام کشور به برکت امام رضا (ع) شکل گرفته که با تلاش آنان توفیقات بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف حاصل شد.
امام جمعه شاهرود افزود: در شهرستان شاهرود ۲ هزار ۵۰۰ خادمیار، هزار و ۵۰۰ یاور رضوی و ۸۰ خانم به مستمندان و نیازمندان خدمات گوناگونی از جمله حقوقی، فرهنگی، بهداشتی، زیارتی و جهادی به ویژه در دوران همه گیری کرونا ارایه می‌دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها