خبرهای داغ:

جلسه توجیهی فرماندهان واحد بسیج دانش آموزی پیشگامان سرخه برگزار شد

جلسه توجیهی فرماندهان واحد بسیج دانش آموزی پیشگامان به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ولایت سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۷۲۱
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه توجیهی فرماندهان واحد بسیج دانش آموزی پیشگامان با حضور احمدی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان در سالن جلسات حوزه ولایت شهرستان سرخه برگزار شد.

در این جلسه احمدی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان، به صورت جداگانه گفتگوی کوتاهی با فرماندهان واحد پیشگام داشته و نسبت به شرایط اولیه فرماندهان جهت حضور در عرصه بسیج دانش آموزی به مطالبی اشاره کرد.

وی همچنین با تاکید بر شناسایی دانش آموزان مستعد جهت حضور در شورای بسیج مدرسه، اجرای برنامه های مطلوب و مناسب بسیج که با همراهی عوامل مدرسه صورت می پذیرد را خواستار شد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان با اشاره به اهمیت ویژگی های یک فرمانده ایده آل و مورد قبول گفت: خصوصیات یک فرمانده مطلوب همچون اخلاق مداری، پیشرفت تحصیلی،قدرت مدیریت، استفاده از خرد جمعی در برگزاری برنامه ها و تقسیم وظایف است. در کنار آن ها همدلی، مودت فرماندهان واحد را در جهت پیشبرد برنامه های بسیج در طول سال تحصیلی مورد تاکید قرار داد.

در پایان حسن فیض فرمانده حوزه ولایت شهرستان و انتظاری مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج دانش آموزی نیز نکات و مسائل مورد نظر را بیان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار